برخورد قاطع با هرگونه مظاهر روزه خواری

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه مظاهر روزه خواری با برخورد قاطع رو به رو می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه و رسالتی که بر عهده دارد، اقدامات خاصی را در رابطه با کنترل و نظارت بر معابر و اماکن عمومی و پیشگیری از هرگونه مظاهر روزه‌ خواری اندیشیده و گشت‌ های ویژه خود را سازماندهی کرده است.

مصطفایی افزود: همچنین در طول ماه مبارک رمضان و روز‌هایی که در آن قرار داریم، مبنای اقدامات و فعالیت صنوف بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با بیماری کرونا در سطح کشور و استان است.
 
او بیان کرد: از ابتدای این هفته فعالیت تمام مراکزی که به نوعی تجمعاتی را در پی دارند، ممنوع بوده و بعد از اعمال محدودیت‌ های ستاد کرونا، شاهد اجازه فعالیت برخی از صنوف هستیم.

مصطفایی با اشاره به اینکه صنوفی مثل رستوران‌ها، بیرون بر ها، بستنی فروشی‌ها و ساندویچی‌ها به صورت غذای آماده می‌توانند اقدامات و فعالیت داشته باشند، اظهار داشت: همه رستوران‌ ها، کافی شاپ ها، قهوه‌خانه‌ ها و مواردی از این دست حق هیچ گونه فعالیتی را از اذان صبح تا اذان مغرب ندارند و فعالیت آن‌ها محدود است.

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست حرمت این ماه عزیز را حفظ کنند. پلیس با هرگونه مظاهر روزه خواری و موارد خلاف بر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، قاطعانه برخورد می‌کند.
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.