افتتاح طرح آبرسانی هدیه‌ای به ساکنان شهر شرافت

طرح آبرسانی و توسعه شبکه آب شهر شرافت شوشتر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق حقیقی پور مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: طرح آبرسانی و توسعه شبکه آب شهر شرافت از توابع شهرستان شوشتر با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال امروز با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

او با بیان اینکه طرح آبرسانی شهر شرافت شوشتر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی اجرا شده است، اظهار داشت: تکمیل مخزن ۳ هزار و ٥٠٠ متر مکعبی، احداث ایستگاه پمپاژ، ساختمان نگهبانی، محوطه سازی، ساختمان کلرزنی و تهیه و نصب تجهیزات برقی در تاسیسات آب شهر شرافت از اقدامات انجام شده در این طرح است.

حقیقی پور تامین و ذخیره سازی آب شرب سالم و بهداشتی، جلوگیری از افت فشار شبکه و افزایش ظرفیت آبرسانی شهر شرافت از اهداف اجرایی این طرح عنوان کرد و ادامه داد: پروژه اصلاح بخشی از شبکه توزیع آب شرب و انشعاب‌های خانگی شهر شرافت نیز امروز آغاز شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اهداف پروژه اصلاح و بازسازی شبکه و تاسیسات آب شهر شرافت، بیان داشت: یکی از مهمترین اهداف اجرایی این پروژه کاهش میزان پرت و هدر رفت آب ناشی از طول شبکه فرسوده و کاهش شکستگی متعدد در بخش‌هایی از شبکه است.

این مقام مسئول با بیان اینکه پروژه اصلاح، بازسازی شبکه و تاسیسات آب شهر شرافت شوشتر از محل اعتبارات عمرانی با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال آغاز شده است، تصریح کرد: طول لوله‌گذاری پروژه اصلاح شبکه شهر شرافت شوشتر بیش از ۱۱ کیلومتر است که پس از بهره‌برداری به ۶۳۰ مشترک، خدمت رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.