کدام ایستگاه‌های متروی تهران در بهار امسال به بهره برداری می‌رسند؟

مدیرعامل شرکت متروی تهران درباره زمان بهره برداری از ایستگاه‌های جدید مترو در بهار سال جاری، توضیحاتی داد.

علی امام مدیر عامل شرکت متروی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ایستگاه اقدسیه آخرین ایستگاه باقی مانده نیمه تمام از سنوات گذشته در خط ۳ متروی تهران است که در بزرگراه ارتش قرار دارد. در حال حاضر کار‌های ساختمانی این ایستگاه به پایان رسیده است و فقط مقداری از کار‌های تجهیزاتی این ایستگاه باقی مانده که به سرعت در حال انجام آن‌ها هستیم و امیدواریم در نیمه اردیبهشت ماه این ایستگاه را افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: ایستگاه دیگر مرزداران است که بخش کمی از کار‌های ساختمانی و بخش زیادی از کار‌های تجهیزاتی آن باقی مانده که در حال تکمیل است و این ایستگاه هم در اواسط اردیبهشت ماه راه اندازی می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیر عامل شرکت متروی تهران گفت: ایستگاه بعدی شهرک آزمایش است که کار‌های تجهیزاتی و ساختمانی آن به نسبت دو ایستگاه گفته شده عقب‌تر بوده که امیدواریم این ایستگاه هم در روز‌های آخر اردیبهشت ماه به بهره برداری برسد، این ایستگاه در بزرگراه جلال آل احمد قرار دارد.

امام تصریح کرد: ایستگاه چهارمی که در اولویت افتتاح قرار دارد، ایستگاه باقرخان است که کار‌های بیشتری از آن باقی مانده و امیدواریم در خرداد ماه شاهد بهره برداری از این ایستگاه نیز باشیم، ایستگاه باقرخان در مجاورت بیمارستان امام خمینی(ره) در بزرگراه شهید نواب قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار