مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد؛

توزیع یک‌میلیون افطاری ساده و غذای گرم بین نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع یک‌میلیون پرس غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان این استان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد با اشاره به اجراشدن رزمایش ایران همدل و اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال برای دومین سال پیاپی، گفت: طبق پیش‌بینی صورت گرفته امسال در ماه مبارک رمضان توزیع یک‌میلیون پرس غذای گرم و افطاری ساده را به همت مردم استان و خیران در برنامه داریم.


بیشتر بخوانید


الهی راد افزود: در گام اول با راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه مهدوی به‌طور روزانه توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم را در برنامه داریم که درمجموع طی این ماه مبارک بیش از ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: همچنین در بخش تهیه افطاری ساده که این طرح نیز از محل کمک‌های مردمی اجرا می‌شود، توزیع ۵۰۰ هزار وعده افطاری را خواهیم داشت.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی  بابیان اینکه همچنین در ماه مبارک رمضان امسال ۵۰ هزار بسته غذایی خشک برای خانوار‌های تحت حمایت تهیه و به آنان اهداء می‌شود، بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار علاوه بر اهداء کمک‌های غیر نقدی خود به دفاتر کمیته امداد در استان، می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ۰#۰۵۸*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ نزد صندوق امداد ولایت کمک‌های نقدی خود را برای مشارکت در طرح ایران همدل و اطعام مهدوی اهداء کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.