معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد:

روند افزایشی کرونا در یزد /۷۰۰ تخت برای بیماران کرونایی اختصاص یافت

نوری شادکام گفت: در هفته گذشته روزانه حدود ۱۱۵۰۰ بیمار کرونایی در استان یزد ویزیت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمود نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: در هفته گذشته به طور میانگین روزانه حدود ۱۱۵۰۰ بیمار را به صورت سرپایی در اورژانسها، مطب‌ها و کلینیک‌ها با احتمال ابتلا به کرونا ویزیت شدند که در مجموع ۹۵۹ نفر بیمار جدید در بیمارستان ها بستری شدند که  از این تعداد ۱۲۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات در یافت کردند.

او افزود: با توجه به روند افزایشی که از ۲۰ روز قبل مشاهده شد با بیمارستان‌های استان هماهنگی لازم صورت گرفت و ۷۰۰ تخت بیمارستانی برای بستری بیماران جدید کرونایی اختصاص داده شد که از این تعداد ۶۰۰ تخت در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت.

نوری شادکام ادامه داد:  با بیمارستان‌ها برای اختصاص ۱۲۰۰ تخت جدید هماهنگی صورت گرفت که برای مردم عزیزمان مشکلی پیش نخواهد امد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد افزود: نگرانی ما بیشتر برای تعداد ورودی‌های بیمارستانی شهرستان‌های ابرکوه و خاتم هست که البته با توجه به هماهنگی که با روسای بیمارستان‌ها و همچنین فرمانداری ابرکوه صورت گرفت  مشکلی برای مردم این شهرستان‌ها اتفاق نخواهد افتاد و امیدواریم با اعمال محدودیت‌ها و رعایت همکاری مردم، به زودی وارد فاز نزولی شویم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.