احداث ۳ زمین چمن مینی فوتبال روستایی در شهرستان گرمی

نماینده بنیاد علوی در شهرستان گرمی از احداث ۳ زمین چمن مینی فوتبال روستایی در شهرستان گرمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی قیطانی، نماینده بنیاد علوی در شهرستان گرمی در دیدار با مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در خصوص اجرای پروژه‌های ورزشی و حمایت از ورزش شهرستان گرمی در راستای محرومیت زدایی این شهرستان از احداث ۳ زمین چمن مینی فوتبال روستایی در شهرستان گرمی خبر داد و گفت: بنیاد علوی در پی محرومیت زدایی و حمایت از بخش ورزش که یکی از اولویت‌های این مجموعه است مقرر کرد تا ۳ زمین چمن مینی فوتبال طبق تفاهم بین دو دستگاه در روستا‌های قره خان بیگلو در بخش انگوت، اظماره در بخش مرکزی و روستای زهرا در بخش موران احداث گردد.

او افزود: طبق تفاهم نامه‌ای که بین این دو دستگاه در خصوص پروژه زمین چمن این شهرستان انجام گرفته است کار‌های اجرای این پروژه در حال انجام بوده که با هماهنگی‌های بعمل آمده مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان به این پروژه از طرف بنیاد حمایت شده است.

نماینده بنیاد علوی در شهرستان گرمی افزود: در راستای حمایت از ورزش همگانی، روستایی و عشایری و ورزش قهرمانی در این شهرستان نسبت به برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های ورزشی و همچنین برگزاری مسابقات در بخش روستایی و حمایت در تهیه جوایز این مسابقات اقدام شده است.

او اضافه کرد: حمایت از ورزش از اولویت‌های این بنیاد در شهرستان گرمی است که در سال‌های گذشته این بنیاد بیش از ۳ میلیارد تومان در حوزه ورزش در راستای محرومیت زدایی از بخش‌های مختلف به ویژه زیرساخت‌های ورزشی حمایت کرده است.

نماینده بنیاد علوی در شهرستان گرمی اضافه کرد: حمایت از ورزش و تلاش برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق کم برخوردار یعنی سلامتی، شادابی و نشاط مردم جامعه ما که بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.