مدیر کل استاندارد خراسان شمالی خبرداد ؛

صدور ۵ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در خراسان شمالی

فهیمه مهمان نواز گفت : پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده‌های شیشه ایمنی، سنگدانه ریز مورد مصرف در بتن، زعفران، شکر و عرقیات گیاهی، صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  فهیمه مهمان نواز، مدیر کل استاندارد استان خراسان شمالی  گفت : پس از انجام بازرسی‌های فنی و همچنین نمونه‌برداری و مطابقت نتایج آزمون با استاندارد‌های ملی ذیربط و ارائه مستندات لازم، پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده‌های شیشه ایمنی، سنگدانه ریز مورد مصرف در بتن، زعفران، شکر و عرقیات گیاهی، صادر شد.


بیشتر بخوانید 


او بیان کرد: اعتبار پروانه‌های صادره با شرط رعایت مستمر مقررات استاندارد سه ساله است و قبل از انقضای تاریخ مندرج در پروانه‌ها، واحد‌هایی که در طول مدت اعتبار پروانه، مقررات استاندارد‌های تعیین شده را رعایت کنند، پروانه کاربرد علامت استاندارد فرآورده‌های آن‌ها به مدت سه سال تمدید می‌شود.

مهمان نواز همچنین گفت: مردم می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده بر روی کالا و خدمات به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت و استاندارد کالای مورد نظر اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده موارد مغایر، مراتب را از طریق سامانه تلفن گویای ۱۵۱۷ ویا ثبت گزارش مردمی در سامانه یکپارچه نظارت بر اجرای استاندارد (سینا) به اداره کل استاندارد استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.