هاشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کلاس‌های عملی دانشگاه علم و فرهنگ برای تمامی مقاطع مجازی شد

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: به علت قرمز شدن پایتخت تمامی دانشجویان به صورت مجازی آموزش‌های تئوری و عملی را می‌بینند و هیچ فردی در دانشگاه حضور ندارد.

 

سعید هاشمی رئیس دانشگاه علم و فرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری کلاس‌های عملی اظهار کرد: کلاس‌های عملی دانشگاه علم و فرهنگ از طریق سامانه‌های مجازی دانشگاه به صورت مرتب در حال برگزاری است.

او افزود: مطابق برنامه ریزی‌های دانشگاه تصمیم داشتیم تا دروس عملی مختص به کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها را بعد از سال ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار کنیم، اما به علت قرمز شدن پایتخت و نامساعد شدن کشور از نظر ویروس کرونا تمام اهداف ما متوقف و به زمان مناسب تری موکول شده است.

هاشمی تصریح کرد: در حال حاضر منتظر بهتر شدن شرایط کشور هستیم تا بتوانیم کلاس‌های عملی را به صورت فشرده و حضوری برگزار کنیم، همچنین تابستان گذشته چنین فرایندی را به خوبی انجام دادیم و امسال هم قصد برنامه ریزی آن را داریم.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ درباره حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه گفت: در حال حاضر به علت قرمز بودن شرایط هیچ کدام از دانشجویان در دانشگاه علم و فرهنگ حضور ندارند و در صورت بهتر شدن شرایط کشور از نظر ویروس کرونا دانشجویان فنی مقطع دکتری می‌توانند به صورت محدود با تعداد ۴ الی ۵ نفر در دانشگاه حضور فیزیکی داشته باشند.

او با بیان اینکه دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارشد و دکتری برای فعالیت‌های کارگاهی و آزمایشگاهی می‌توانند در مناطق زرد و آبی حضور فیزیکی داشته باشند، تاکید کرد: درس‌های کارگاهی و آزمایشگاهی در حال حاضر در شهر‌های قرمز و نارنجی به شیوه مجازی برگزار می‌شوند که هم به صورت آفلاین و هم آنلاین در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

هاشمی در پایان یادآوری کرد: در روز‌های سه شنبه و پنج شنبه دانشگاه تعطیل است و در روز‌های دیگر هم کارمندان به صورت یک سوم در دانشگاه حضور دارند تا به اینصورت سلامت جسمانی افراد حفظ شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.