توزیع ۴۰۰ معیشتی رمضان بین نیازمندان خمین

به مناسبت ماه مبارک رمضان ۴۰۰ بسته کمک معیشتی دیگر اماده توزیع بین نیازمندان خمین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در هشتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در خمین ۴۰۰ بسته معیشتی تهیه شده و آماده توزیع بین خانواده‌های نیازمن است.

سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خمین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در این مرحله که هشتمین مرحله از کمک‌های مومنانه است تعداد ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تهیه شده و بین خانواده‌های نیازمند شهرستان توزیع خواهد شد.

سرهنگ حسینی افزود: همچنین همراه با بسته‌های معیشتی، ۲۰۰ بسته نوشت افزار به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال نیز در اختیار خانواده‌های بی بضاعت و مناطق کم برخوردار شهرستان قرار خواهد گرفت.

با شیوع کرونا و فرمایشات رهبری مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، رزمایش کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم آغاز شد و تا کنون ادامه دارد.

این رزمایش  با توجه به آسیب دیدن بخش از کسب و کارها به منظور کمک به قشر ضعیف جامعه رزمایش کمک مومنانه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ۹۹ در استان مرکزی هم آغاز شد .

این رزمایش در راستای اجرای طرح همدلی و مواسات مومنانه و تهیه وتوزیع کمک های خیرین بین مردم کم برخوردار و آسیب دیدگان از شرایط کرونایی استان مرکزی اجرا می شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.