دستگیری سارقان سیم برق در خدابنده

فرمانده انتظامی خدابنده از دستگیری سارقان سیم برق با بیش از ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ غنیمتی فرمانده انتظامی خدابنده گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در این شهرستان که صرف نظر از تخریب اموال عمومی، به لحاظ قطع و بریده شدن رشته‌های نول شبکه برق، منجر به وارد آمدن خسارت به لوازم برقی مردم می شد، که موجی از نگرانی و تشویش اذهان مردم و همچنین مسئولین شهرستان را فراهم آورده بود، موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس خدابنده قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی خدابنده پس از بررسی‌های میدانی و پلیسی موفق به شناسایی سارقان با ۲ دستگاه خودرو در رابطه با سرقت‌های مذکور شدند.

سرهنگ غنیمتی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی خدابنده با اقدامات فنی وپلیسی سارقان را در یکی از شهر‌های همجوار شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی خدابنده منتقل کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به بیش از ۲۰ فقره سرقت سیم برق در خدابنده و شهرستان‌های همجوار اعتراف و ۳۰ کیلو گرم از سیم‌های مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به معرفی متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی از شهروندان خواست تا ضمن هوشیاری درقطعی نابهنگام برق، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک و غریبه مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.