در بسته حوادث شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ بخوانید؛

ماینر‌های غیرمجاز به دست پلیس رسیدند/ خوزستان برای سارقان امن نیست

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف ۱۳ دستگاه ماینر غیرمجاز در اهواز

سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خوزستان گفت: با هدف شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال بدون مجوز، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با کار اطلاعاتی یک باب منزل مسکونی که جهت نگهداری و استفاده از دستگاه‌های مذکور مورد استفاده قرار می‎گرفت، را در حاشیه شهر شناسایی کردند.

او با بیان اینکه ماموران پلیس با هماهنگی مرجع قضائی از مکان مورد نظر بازدید و تعداد ۱۳ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف کردند، افزود: کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد کردند و در این ارتباط یک متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق مشاعات ساختمانی در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۲ با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق مشاعات ساختمانی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، اظهار کرد: متهم در تحقیقات بعمل آمده به ۸ فقره سرقت اعتراف نمود و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در اهواز

سرهنگ دالوند ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در برخی مناطق شهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۹ اهواز با شگرد‌های خاص پلیسی یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار موتورسیکلت را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم و ۲ دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد، گفت: متهم در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

پلمب واحد‌های صنفی متخلف در لالی

سرهنگ اسکندر بزرگ‌مهری فرمانده انتظامی لالی اظهار داشت: در رابطه با مصوبات ستاد مقابله با کرونا و برخورد با متخلفان و همچنین به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی، طرح نظارت بر صنوف توسط پلیس امنیت عمومی لالی و همکاری کارکنان شبکه بهداشت شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

او تصریح کرد: در اجرای این طرح ۲۴ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و قوانین و مقررات مربوطه پلمب شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار