کارگاه های آموزشی نفت و گاز برای ایجاد به چه نیاز دارند؟

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : ایجاد کارگاه آموزشی نفت و گاز در کرمانشاه نیازمند تامین اعتبار است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یاور محمدی مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : پارسال ۱۱ هزار و ۴۰۰ نفر دوره در قالب ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ساعت خدمات به مهارت آموزان کرمانشاهی در مراکز فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه ارائه شده است.

او با بیان اینکه شرکت در دوره‌های فنی و حرفه‌ای رایگان است، گفت : خدمات ارائه شده در حوزه‌های خدمات، صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و گردشگری بوده و در صورت نیاز به رشته جدید در استان کرمانشاه آمادگی لازم برای ایجاد کارگاه‌های جدید وجود دارد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به نحوه فعالیت کارگاه‌ها در ایام کرونایی، افزود: فعالیت مراکز فنی و حرفه‌ای در شرایط قرمز کرونایی ممنوع و در شرایط نارنجی با توجه به اینکه آموزش به صورت مجازی ممکن نیست با حضور تعداد محدود نفرات و مربیان و در وضعیت آبی و زرد فعالیت مراکز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است.

محمدی افزود: بیشترین عملکرد کارگاه‌ها مربوط به کارگاه‌های واقع شده در مراکز، مهارت آموزی در محیط کار واقعی، پادگان‌ها، زندان‌ها، صنایع و اصناف و سکونت گاه‌های غیر رسمی (زنان سرپرست خانواده) بوده است.

او با اشاره به ایجاد کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در حوزه نفت و گاز جهت تربیت نیروی کار برای احداث صنایع پتروشیمی در استان کرمانشاه، گفت: ایجاد کارگاه‌های حوزه نفت و گاز نیازمند تأمین اعتبار از سوی وزارت نفت است و راه اندازی مراکز آموزشی تأمین مالی جدی لازم دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.