از ابتدای سال تاکنون ۲۰ هزار لرستانی به کرونا مبتلا شده‌اند

استاندار لرستان گفت: بیش از ۷۰ هزار نفر از شهروندان این استان از ابتدای شیوع کرونا تا پایان سال گذشته به کرونا مبتلا شده‌اند در حالیکه امسال حدود ۲۰ هزار مبتلای جدید شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، سیدموسی خادمی ،استاندار لرستان گفت: کشور همچنان در روند صعودی ابتلا به کرونا قرار دارد و در لرستان نیز آمار ابتلا، بستری و فوت بر اثر بیماری به شدت در حال افزایش است.

او  اظهار کرد: تعداد بستری و مرگ بر اثر کرونا در استان نسبت به اسفند گذشته پنج برابر شده و این روند در حال افزایش است.

استاندار لرستان تصریح کرد: در این شرایط تنها راه مهار بیماری و کنترل آن رعایت نکات بهداشتی، پرهیز از هرگونه مسافرت، تردد، تجمعات و دورهمی‌های غیر ضروری است.

خادمی در ادامه گفت: در جلسه امروز نیز واکسینه کردن تعداد بیشتری از مردم در بهار و تابستان امسال با استفاده از واکسن‌های وارداتی و واکسن‌های تولید داخل مورد بحث قرار گرفت.

او  همچنین یادآور شد: تاکنون حدود هشت هزار و ۵۰۰ دوز واکسن کرونا به لرستان وارد و تزریق آن‌ها انجام شده است.

استاندار لرستان بیان کرد: در شرایط کنونی تمام شهرستان‌های استان به لحاظ رنگ بندی کرونا در شرایط قرمز قرار دارند و وضعیت ۲ شهرستان بروجرد و ازنا بسیار خطرناک است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۲۳:۴۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
سلام اگر قانون باشد باید مدیران مسئول در بروجرد مورد محاکمه قرار گیرند . که چرا وقتی شیوع کرونا در خوزستان قرمز بود خودرو های پلاک خوزستان در شهر بروجرجولان می دادند ؟ چه کسی یا کسانی مسئول این مرگ و میر ها هستند ؟ استاندار ؟ فرماندار ؟ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ؟ مردم پاسخ می خواهند .
آخرین اخبار