در ۲۴ ساعت اخیر؛

۱۸ نفر دیگر در استان همدان بر اثر کرونا جان باختند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از فوت ۱۸ نفر دیگر در استان همدان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد طاهری, سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اعلام کرد که با فوت ۱۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در این استان به یک هزار و ۷۱۱ نفر رسیده است.

او اظهار داشت: همچنین تعداد موارد مثبت در بخش سرپایی و بستری استان در ۲۴ ساعت گذشته ۷۶۵ مورد گزارش شده که با احتساب این رقم از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون ۴۵ هزار و ۲۶۸ نفر در استان همدان به طور قطعی به کرونا مبتلا شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: شمار بیماران بستری مثبت از ابتدای  همه گیری ویروس کرونا تاکنون به ۱۲ هزار و ۷۱۱ و بیماران سرپایی مثبت به ۳۲ هزار و ۵۵۷ مورد افزایش یافته است.

طاهری بیان کرد:تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۳۶۷ مورد بود که ۲۸۴ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

او گفت:اکنون ۲۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۵۱ بیمار هم وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۴۷۸، بهار ۷۰۹، تویسرکان ۸۱۶، رزن ۵۴۳، درگزین ۲۱۹، فامنین ۲۲۶ و کبودراهنگ ۷۹۴ نفر است.

طاهری افزود: همچنین تاکنون۲ هزار و ۳۰۷ نفر در ملایر، یک هزار و ۶۰۷ نفر در نهاوند و چهارهزار و ۶۸۴ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

بنابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا همه شهرستان‌های استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.