معاون استاندار:

رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در استان همدان کمرنگ شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: بررسی های صورت گرفته موید کاهش توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی شهروندان درامسال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مصطفی آزادبخت,معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: در حالی شاهد بی اعتنایی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستیم که ویروس کشنده تر و دامنه سرایت آن بیشتر شده است و احتمال تکمیل شدن ظرفیت تخت های بیمارستانی زیاد است.

او اضافه کرد: کادر بهداشت و درمان استان همدان در یک جنگ نفس گیر و همه جانبه با ویروس کرونا هستند بنابراین باید همه افراد همراهی، همکاری و پشتیبانی لازم را داشته باشند تا در خط مقدم این مبارزه خلل و مشکلی ایجاد نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان احتمال داد افرادی با بزرگ‌نمایی برخی کمبودهای ناشی از افزایش شمار مراجعه کنندگان به بیمارستان ها در فضای مجازی درصدد تضعیف روحیه کادر بهداشت و درمان و زیر سوال بردن خدمات این عزیران باشند که باید این موضوع را به دقت رصد و با متخلفان برخورد کرد.

آزادبخت خواستار بررسی علت افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان همدان شد و افزود:سیاست ستاد استانی کرونا پیرو سیاست های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است بنابراین مصوبات باید بدون برهم زدن نظم و آرامش اجرایی شود.

او گفت: آمارها به دست آمده گویای این است که استان همدان ۲ هفته سختی پیش رو دارد بنابراین همه مسئولان باید تکالیف خود را به خوبی انجام دهند و دانشگاه علوم پزشکی را در رفع مشکلات به ویژه تامین اکسیژن یاری دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، ویژگی فعالان در مجموعه علوم پزشکی را فرهنگ و ایثار، وجود روحیه گذشت و گذشتن از منیت ها دانست و افزود: جوانان این مرز و بوم هشت سال دفاع مقدس را با مظلومیت، گمنامی و ایثار مدیریت کردند در این برهه نیز کادر علوم پزشکی با گمنامی و بی ادعا در حال خدمت به مردم هستند.

آزادبخت در پاسخ به گلایه مندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از وضعیت بانک ها خواستار بازرسی اعضای ستاد صیانت از وضعیت بانک ها و ارائه راهکار و پیشنهادهای سازنده به منظور تصویب مصوباتی برای کاهش ازدحام و ابتلای کارمندان به کرونا شد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.