ویروس کرونا همچنان در کهگیلویه و بویراحمد جان می گیرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۶ کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان ویروس کرونا در استان به ۵۲۴ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.
 
یزدانپناه افزود: هم اکنون ۵۰۵ بیمار در بیمارستان‌ های استان بستری است که ۱۵۱ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۲ نفر در بخش مراقبت‌ های ویژه تحت درمان هستند.
 
او بیان کرد: از هزار و ۷۳ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، ۴۳ درصد موارد مثبت است و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌وهای بویراحمد، کهگیلویه، چرام و باشت است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کاهش رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در استان شده است.
 
او ادامه داد: از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۳۲ هزار و ۱۲۶ تن بهبود یافته گزارش شده است.
 
یزدانپناه بیان کرد: روند افزایشی کرونا در استان از اسفند ماه شروع و همزمان با سفر‌ها و جابجایی‌ های گسترده نوروزی شهروندان به استان شتاب گرفته و در مسیر صعودی قرار دارد.
 
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.