۲۹ فروردین یادآور پیام همیشگی ارتش فدای ملت

فرمانده پایگاه شکاری وحدتی با صدور پیامی ۲۹ فروردین ماه روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان ایران را گرامیداشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر سرتیب دوم خلبان ستاد بهمن بهمرد فرمانده پایگاه شکاری وحدتی  با صدور پیامی ۲۹ فروردین ماه روز ارتش را گرامیداشت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیَانٌ مَرْصُوصٌ

۲۹ فروردین یادآور رشادت‌های دلاور مردانی است که در روز‌های سخت و خاکستری هشت سال دفاع مقدس قفس‌های وابستگی را با شجاعت و اعتماد به توانمندی جوانان در هم کوبیدند، آنانکه عاشقانه در راه صیانت از هستی وطن جاودانه شدند.

ابتکار امام خمینی (ره) در نامگذاری روز ۲۹ فروردین به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران، آن هم در شرایطی که منافقان داخلی و معاندان خارجی هر یک به فریبی در پی انحلال ارتش بودند، نخست در روز‌های آغازین انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، پس از آن در صیانت از مرز‌های ایران اسلامی و همیاری و همراهی ملت شریف ایران در فراز و نشیب‌های چند دهه گذشته و امروز در پیروی از ولایت، نشان‌دهنده بینش و آینده نگری آن بزرگ مرد تاریخ بود.

به لطف خدا امروز ارتش مایه دلگرمی و مباهات مردم است، علی الخصوص در قضایای سال‌های گذشته همچون زلزله کرمانشاه، سیل در استان‌های خوزستان و لرستان و مبارزه با بیماری کرونا به خوبی ثابت کرد "ارتش فدای ملت.

اینجانب فرارسیدن روز ۲۹ فروردین روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را تبریک عرض نموده و اعلام می‌کنم در این برهه زمانی که دشمنان ایران اسلامی از هر حیله و فریبی در راه آسیب زدن به کیان نظام مقدس فروگذار نمی‌کنند گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب آماده جانفشانی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم.

سرتیپ دوم خلبان ستاد بهمن بهمرد فرمانده پایگاه شکاری وحدتی 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.