استاندار قم:

افراد بالای ۶۵ سال واکسن کرونا دریافت می کنند

استاندار قم گفت:به زودی واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال علیه ویروس کرونا آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست،استاندار قم در حاشیه جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد:با واکسیناسیون کادر درمان و گروه‌های حساس که در گروه اول در یافت واکسن کرونا بودند،به زودی واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال آغاز می‌شود.

او در ادامه با اشاره به تاثیر تحریم‌های آمریکا در واردات واکسن کرونا افزود: در حال حاضر هم تولید واکسن داخلی و هم واردات واکسن‌های خارجی مورد تایید وزارت بهداشت در دستور کار ستاد ملی مقابله با کرونا قرار دارد تا بتوانیم با واکسینه کردن گروه‌های هدف مانع از آسیب‌های بیماری در سطح جامعه شویم.

سرمست با اشاره به این که موج چهارم کرونا موجی سراسری و جهانی است که با شتابی فزاینده در حال جولان است ،تاکید کرد: همچنان باید شیوه نامه‌های کرونایی مورد توجه همگان قرار گیرد و سبک زندگی متناسب با کرونا در دستور کار قرار گیرد.

استاندار قم با بیان این که تعداد بستری‌های کرونایی و فوتی‌ها همچنان رو به افزایش است، عنوان کرد: اطلاع رسانی‌ها و آگاهی بخشی‌ها به جامعه باید  امیدآفرینی هم  داشته باشند تا جامعه بتواند با رعایت کامل شیوه نامه‌ها این خیز را پشت سر قرار دهد.

سرمست با بیان این که وضع کنونی استان از نظر شیوع کرونا چندان مطلوب نیست بر رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: برای مهارکامل این بیماری و مهار موج جدید کرونا نیاز داریم تا تمام مردم با زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و تاحد امکان در خانه ماندن مانع از شیوع هرچه بیشتر بیماری در سطح شهر شوند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار