رییس مرکز بهداشت غرب اهواز:

خط قرمز مرکز بهداشت باشگاه‌های ورزشی و بازارچه‌ها است

احمدی بلوطکی گفت: آرایشگاه‌های زنانه، باشگاه‌های ورزشی و بازارچه‌های محلی به عنوان خط قرمز مرکز بهداشت محسوب می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی بلوطکی رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: آرایشگاه‌های زنانه، باشگاه‌های ورزشی و بازارچه‌های محلی آلوده‌ترین نقاط کرونایی منطقه غرب اهواز هستند که به عنوان خط قرمز مرکز بهداشت محسوب می‌شوند که در صورت تخلف به طور جدی با آن‌ها برخورد می‌شود.

او با بیان اینکه به طور متوسط روزانه در منطقه غرب اهواز حدود ۲۰ تا ۳۰ مغازه پلمب می‌شوند همچنین نظارت بر باشگاه‌های ورزشی که به عنوان یکی از کانون‌های آلودگی هستند به طور جدی انجام می‌شود، افزود: یکی از مشکلات ما در حوزه غرب اهواز فعالیت باشگاه‌های ورزشی به صورت زیرزمینی است به گونه‌ای که وقتی به آن‌ها مراجعه می‌کنیم درب باشگاه بسته بوده و ورود و خروج‌ها با هماهنگی انجام می‌شود.

 احمدی بلوطکی بیان داشت: تا زمانی که از داخل فضای باشگاه مطلع نباشیم نمی‌توانیم آن محل را پلمب کنیم که از این بابت با یک چالش بزرگ مواجه هستیم و به اداره کل ورزش و جوانان اعلام کردیم آماری از وضعیت باشگاه‌های مجاز و غیرمجاز اهواز تعیین و تکلیف آن‌ها را مشخص کند.

 رییس مرکز بهداشت غرب اهواز تصریح کرد: روزانه به طور متوسط ۷۰۰ نفر به مراکز منتخب غرب اهواز مراجعه می‌کنند که از آن‌ها تست گیری می‌شود و در صورت مثبت بودن در خانه قرنطینه می‌شوند و زمانی تنها وضعیت خوزستان در کشور قرمز بود که به واسطه این موضوع تمام امکانات به خوزستان سرریز می‌شد، اما اکنون بسیاری از شهرستان‌های کشور در وضعیت قرمز قرار دارند و امکانات وزارت بهداشت باید بین تمام شهرستان‌ها تقسیم می‌شود.

این مقام مسئول گفت: پیش بینی می‌کنیم در روز‌های آینده میزان مراجعه به مراکز بهداشتی به دلیل روزه دار بودن شهروندان کاهشی شود همچنین ممکن است مردم از مراجعه به مراکز بهداشتی امتناع کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار