سرهنگ باقرپور خبر داد؛

برخورد شدید پراید با تیر چراغ برق در جاده فیروز بهرام

رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید پراید با تیر چراغ برق در محدوده بزرگراه آزادگان داخل جاده فیروز بهرام خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ باقرپور رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مقارن ساعت ۱۹ شب گذشته، در مسیر غرب به شرق آزادگان لاین کندرو خروجی فیروز بهرام داخل جاده فیروز بهرام، یک دستگاه سواری پراید که در این مسیر در حال تردد بوده به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و سرعت زیاد ناگهان از مسیر خود خارج می‌شود.

سرهنگ باقرپور ادامه داد: این پراید پس از آن که نتوانست خودروی خود را کنترل کند، تیر را مقابل خود دید و پس از برخورد شدید با تیر چراغ برق در نهایت متوقف می‌شود.

وی گفت: شدت این تصادف به حدی بوده که تیر بر روی خودرو افتاده و پس از متلاشی کردن این پراید از آن سمت برروی دیوار می‌افتد و همین دیوار باعث می‌شود که از شدت تخریب پراید کاسته شود و راننده جان سالم بدر می‌برد.

سرهنگ باقرپور افزود: با حضور کارشناسان منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه مشخص شد این حادثه به خاطر عدم توانایی راننده پراید در کنترل وسیله نقلیه و سرعت زیاد است.

وی افزود: با حضور تیم اورژانس در محل راننده پراید که مصدوم شده بود در همان محل مداوا شد.

رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل شرکت برق منطقه‌ای تهران نیز در موقعیت حاضر شدند و نسبت به رفع خطرات احتمالی اقدام کردند.

باقرپور از رانندگان خودرو‌ها خواست قبل از حرکت استراحت کافی و لازم را داشته باشند و هیچ گاه با خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی در سطح معابر نکنند و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار