آتش جلوی آتش نشانان اهوازی کوتاه آمد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۷ عملیات مهار آتش سوزی طی دیروز با تلاش آتش نشانان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۷ عملیات مهار آتش سوزی طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت ۳ و ۵۲ دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان حریق وانت آریسان در مسیر کمربندی شیبان مقابل میدان تره بار اطلاع رسانی شد و آتش نشانان به سرعت آن را مهار کردند.

او با اشاره به مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت ۶ و ۶ دقیقه در منطقه پردیس خیابان حقیقت ۶ افزود: اطفای حریق یک باب مسکن در ساعت ۱۶ و ۴ دقیقه در کوی فرهنگیان خیابان مریم ۳ با سرعت عمل آتش نشانان انجام شد.

قنبری به مهار آتش سوزی انبار ضایعاتی در ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه در منطقه زیتون کارمندی نبش خیابان زاهد با تلاش همه جانبه آتش نشانان اشاره و بیان کرد: پژو پارس ساعت ۱۹ و ۸ دقیقه حین تعمیر توسط مکانیک در مسیر شهرک دانشگاه خیابان ۳ دانشجو به علت نشت بنزین از انژکتور دچار آتش سوزی شده بود که بدون خسارت مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به اعزام ۲ دستگاه خودروی آتش نشانی در ساعت ۲۱ و ۵۴ دقیقه به مسیر جاده ساحلی شرقی جنب پل هفتم اشاره کرد و ادامه داد: آتش نشانان با مجهز کردن خود به تجهیزات انفرادی و دستگاه تنفسی، آتش سوزی فضای سبز را مهار و دود غلیظی که مزاحم خودرو‌های عبوری و عابران پیاده شده بود را برطرف کردند.

او گفت: آتش نشان آتش سوزی نانوایی در ساعت ۲۲ و ۳۶ دقیقه در منطقه فاز ۲ پادادشهر خیابان فرهنگیان ۲ را با ایمن سازی و ۲ رشته لوله آبرسان اطفا و از بروز خسارت جدی جلوگیری کردند، همچنین علت حریق توسط کارشناسان سازمان روشن ماندن مشعل مغازه نانوایی گزارش شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.