۲ هزار و ۶۱۵ بازدید نظارتی از رستوران‌های آذربایجان‌شرقی انجام شد

 معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: گروه‌های نظارتی این اداره کل از نوروز ۱۴۰۰ تاکنون ۲ هزار و ۶۱۵ بازدید از رستوران‌ها و واحد‌های پذیرایی استان آذربایجان‌شرقی انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بایرام زاده معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: ۲ هزار و ۶۱۵ بازدید از رستوران‌ها و واحد‌های پذیرایی استان آذربایجان‌شرقی با همکاری ستاد مقابله با کرونا انجام شده و این روند در ایام ماه مبارک رمضان و شرایط بحرانی کرونا به صورت جدی ادامه می‌یابد.

او گفت: با توجه به تغییر شرایط کرونایی آذربایجان شرقی از نارنجی به قرمز فعالیت تمامی واحد‌های پذیرایی و رستوران‌های تحت نظارت این اداره کل تا اطلاع ثانوی با تغییراتی همراه شده است.

معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به شرایط فعلی و ایام ماه مبارک رمضان فعالیت تمامی واحد‌های پذیرایی و رستوران‌های تحت نظارت این اداره کل به‌صورت غیرحضوری و بیرون‌بر بوده و به صورت مستمر مورد نظارت گروه‌های نظارتی این اداره کل و ستاد مقابله با کرونا استان قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.