رژه موتوری و خودرویی ارتش در مشهد برگزار شد

امروز همزمان با روز ارتش، رژه موتوری و خودرویی ارتش با حضور فرماندهان ارشد این نیرو در قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مراسم رژه موتوری و خودرویی روز ارتش در مشهد، گفت: ۲۹ فروردین روز عید ارتش است. روز فرمان تاریخی امام (ره) و روزی است که در آن شرایط سخت و در شرایطی که مخالفان، شعار انحلال ارتش را سر می‌دادند امام (ره) با تفکر هوشمندانه خود با فرمان روز ارتش، خط قرمزی بر سخنان معاندان و مخالفان کشید.

او افزود: ارتش همواره در کنار مردم بوده و در به ثمر رسیدن و تثبیت انقلاب و مبارزه با تجزیه طلبان و همچنین در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در بلایای طبیعی و کمک به مردم و در افزایش توان دفاعی کار‌های بزرگی انجام داده است و امروز هیچ وابستگی به جایی ندارد و با توان علمی و تحقیقاتی خود به بالاترین توان رسیده است.


بیشتر بخوانید


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش ادامه داد: امروز در همه زمینه‌ها دشمن را رصد می‌کنیم و آماده هستیم در صورتی که دست به کاری بزند به شدیدترین وجه مقابله کنیم.

آذریان بیان کرد: امروز ارتش گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا است و اجازه نخواهد داد دشمن به مرز‌های ما نزدیک شود.

او تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا نیز ارتش به مقابله با آن پرداخته و امروز هم هفت بیمارستان منطقه شمال شرق کشور به مردم امدادرسانی می‌کنند.

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۱۴ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
ماشاالله به ارتش انقلابی