رفع بیش از ۱۲ هزار حادثه آب در استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: واحد حوادث شرکت آبفا در سالی که گذشت بیش از ۱۲ هزار حادثه آب را رفع و رجوع کرده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: بیشترین تعداد حوادث آب در سال ۹۹ به ترتیب مربوط به شهر‌ستان های زنجان، ابهر و خرمدره  بوده است.

او افزود: پارسال  بیش از ۴ هزار فقره حادثه آب در شهر زنجان به ثبت رسیده که بیشترین تعداد این حوادث به ترتیب در ماه‌های شهریور، مهر و خرداد به وقوع پیوسته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: بیشترین تعداد حوادث آب در استان زنجان مربوط به حوزه انشعابات بوده و حوادث شبکه توزیع و خط انتقال در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

او تعداد حوادث فاضلاب در شهر‌های استان زنجان را نیز ۳۸۳ مورد اعلام کرده و افزود: بیشترین تعداد حوادث فاضلاب با ۳۷۳ فقره در شهر زنجان اتفاق افتاده است.

جزءقاسمی به خسارت سایر ارگان‌ها به تأسیسات آب و فاضلاب اشاره کرد و گفت: در مجموع طی پارسال بیش از ۳۰۰ فقره خسارت توسط سایر ارگان‌ها به تاسیسات آب و فاضلاب وارد شده که بیشترین تعداد این خسارت‌ها به تعداد ۱۷۵ فقره توسط شهرداری‌ها به وقوع پیوسته است.

این مسئول با اشاره به افزایش ۷ درصدی تعداد حوادث نسبت به سال ۹۸، ادامه داد: این میزان افزایش ناشی از اجرایی شدن دستورالعمل یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی و افزوده شدن آمار حوادث روستایی می‌باشد که از سال آینده قابلیت مقایسه و انتشار خواهد داشت.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.