پشت پرده واکسیناسیون گروه‌های پرخطر چه می‌گذرد؟ / به نام پاکبانان و غسالها، به کام مسئولان

زمانیکه واکسن کرونا وارد ایران شد، گروه‌های پرخطر در اولویت قرار گرفتند، اما در برخی مناطق کشور مسئولان واکسن را پشت پرده تزریق کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وقتی محموله‌های واکسن کرونا از کشور‌های چین و روسیه وارد ایران شد، گروه‌های پرخطر از جمله؛ کادر پزشکی و درمان در بخش‌های کرونایی، غسال ها، بیماران خاص، پاکبانان و ... در اولویت تزریق قرار گرفتند.

برنامه تزریق واکسن به صورت منظم و با سهمیه بندی تعیین شده و براساس جمعیت هر گروه اجرا شد، کادر درمان و پزشکی در بخش‌های آلوده به کرونا ویروس، نیرو‌های اورژانس، بیماران خاص و... یکی پس از دیگری و بدون ایجاد هیچگونه حواشی و تخلف واکسیناسیون شدند.

بالاخره نوبت به غسال‌های اهوازی رسید، خبر آمد که ابراهیم نوشادی شهردار این کلانشهر پشت پرده و در پنهانی اقدام به تزریق واکسن کرده است، اما از آنجاییکه هیچگاه آفتاب پشت ابر نمی‌ماند، در کمترین زمان ممکن این تخلف فضای مجازی و رسانه‌ها را پُر کرد و پرده تخلف دریده شد.

شهردار اهواز گفته بود به دلیل مخالفت عده‌ای غسال‌ها و پاکبانان از دریافت واکسن به پیروی از شایعه‌ها در فضای مجازی امتناع کردند و به خاطر اینکه اعتماد کنند و به تزریق واکسن رضایت دهند، خود داوطلب شدم و واکسن کرونا را دریافت کردم و تا هراسی از آن نداشته باشند.


بیشتر بخوانید:


اما مستندات می‌گویند نوشادی واکسن غصبی استفاده کرده و برای مصون ماندن از بیماری کووید ۱۹، آن را تزریق کرده و برای تبرئه خود پشت ترس پاکبانان و غسال‌ها پناه گرفته است.

اما ماجرا به اینجا ختم نشد و روز‌های گذشته خبر رسید که شهردار و اعضای شورای شهر آبادان با قرار دادن اسامی خود در لیست پاکبانان، از سهمیه آن‌ها استفاده کرده اند، دلیل شهردار اهواز اطمینان خاطر دادن به گروه‌های پرخطر مذکور بود، آیا اعضای شورای شهر هم دلیل منطقی و محکمه پسند برای این اقدام دارند؟ وقتی نام و مشخصات اعضای شورای شهر موضوع مبهمی نیست، پس چه کسی در این تخلف دست داشته است؟

آیا مسئولان مربوطه نمی‌خواهند به این موضوع ورود کنند و نظارت بیشتر بر برنامه تزریق واکسن کرونا داشته باشند؟ اگر مسئولان نیاز به واکسن دارند، خون آن‌ها از عموم مردم سرخ‌تر نیست، همانگونه که شهروندان صبوری می‌کنند و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی منتظر اجرای واکسیناسیون عمومی هستند، مسئولان هم باید صبر کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جلیل
۱۹:۴۷ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
تبعیض و بی وجدانی
پاکبانها زباله های مختلف جمع میکنن، غسالها اجساد کرونایی میشورن، شهردارها و مسئولان کت و شلواری کاسه داغ تر از اش شدن، شرم بر شماها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
خنده داره، جایزه دادن به نوشادی، بجای توبیخ و برکناری، حکم شهردار شدن هم امروز بهش دادن، چرا تیغ اعضای شورای شهر برنده نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
یعنی مسئولان به واکسن غسالها و پاکبانها هم طمع دارن، چطور دلتون میاد از سهمیه این قشر زحمتکش و بیچاره استفاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
هیچی، زرنگی و دزدی میگذره