معاون امور بازرسی سازمان صمت سیستان و بلوچستان:

هفت هزار بازرسی با محوریت رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا انجام شد

قاسمی گفت: هفت هزار و ۴۳ بازرسی از ۱۹ فروردین در قالب گشت‌های مشترک و با محوریت رعایت دستورالعمل‌های ستاد مدیریت کرونا در سطح این استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد قاسمی معاون امور بازرسی سازمان صمت سیستان و بلوچستان گفت: براساس عملیاتی‌کردن رعایت دستورالعمل‌های ستاد استانی مدیریت کرونا فروردین سالجاری هفت هزار و ۴۳ بازرسی در قالب گشت‌های مشترک نظارتی از واحد‌های صنفی در سطح شهرستان‌های سیستان و بلوچستان انجام شد.

او افزود: در جریان بازرسی‌های انجام شده در سیستان و بلوچستان یکهزار و ۷۸۴ واحد صنفی مورد تذکر و اخطار، ۶۴ واحد صنفی متخلف پلمب و ۵۳ واحد صنفی نیز جریمه شدند.

معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: مردم تخلفات اقتصادی، مانند گرانفروشی، کم‌فروشی و تقلب، احتکار و انبار‌های بی‌نام و نشان را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۲۴ و یا با حضور در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به حوزه ستادخبری به صورت حضوری و کتبی گزارش دهند و متعاقبا این سازمان اقدام به بررسی و اعلام نتیجه گزارش (متخلف–غیرمتخلف) کرده که پس از آن طی تماس با شاکی نتیجه گزارش اعلام خواهد شد.

او تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان همچنین می‌توانند از طریق پورتال سازمان به نشانی cppo.mimt.gov.ir نیز گزارشات خود را ثبت که از همین روش نیز گزارشات مردمی قابل رسیدگی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار