فعالیت امواج بارشی در غرب، جنوب و مرکز اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از فعالیت امواج بارشی در نواحی غرب، جنوب و مرکز استان اصفهان تا شامگاه امروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مژگان امیرامجدی کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید را به دلیل گذر موج ناپایدار جنوبی ضعیف از روی استان در بسیاری از مناطق تا شامگاه امروز شاهد هستیم.

او ادامه داد: وقوع رگبار‌های بهاری گاهی همراه با رعد و برق به ویژه در نیمه غربی، جنوبی و تا حدی مرکز استان امروز دور از انتظار نیست.

کارشناس  پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه جوی به نسبت پایدار از روز دوشنبه تا پایان هفته در استان حاکم خواهد شد، خاطرنشان کرد: آسمان اصفهان فردا صاف همراه با غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود و وزش باد به نسبت شدید پدیده غالب مناطق است.

امیرامجدی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات صبح فردا به ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: چوپانان با دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.