تکمیل ۸ طرح آموزشی ساوه در گرو کمک ۱۵ میلیاردی

۸ طرح آموزشی، عمرانی شهرستان ساوه با ۱۵ میلیارد تومان دیگر از منابع دولتی تکمیل می‌شود.

فراشیانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه در جریان بازدید از پروژه‌های خیرساز آموزش و پرورش این شهرستان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: برای ۸ پروژه‌ی آموزشی، عمرانی در حال احداث بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال از محل کمک خیرین هزینه شده که برای تکمیل این پروژ‌ها به ۱۵۰ میلیارد ریال دیگر از منابع دولتی نیاز داریم.

فراشیانی با اشاره به ۲ طرح دیگر خیر ساز در ساوه افزود: ۲ واحد آموزشی ۱۲ کلاسه‌ی دیگر هم که زمین آن را خیرین تامین کرده اند که ۵۰ میلیارد ریال از سوی خیرین و ۴۰ میلیارد ریال دیگر هم از سوی دولت تامین اعتیار شده و تا مهرماه امسال شاهد افتتاح این واحد‌ها خواهیم بود.

او همچنین از تفاهم نامه‌ی ساخت ۳ واحد آموزشی دیگر با ظرفیت ۲۴ کلاس درس خبر داد و اضافه کرد: در صورت تامین زمین از سوی بخش دولتی، خیرین هم آمادگی احداث این واحد‌های آموزشی با مشارکتی به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال را دارند.


حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید گفت: زمینه‌های تقویت و مشارکت خیرین باید بیش از گذشته فراهم شود.

حجت الاسلام سبزی افزود: احداث پروژه‌هایی که تنها چند ماه از شروع آن‌ها گذشته به همت خیرین و تعامل و همکاری بخش دولتی نیاز دارد.

میرزایی فرماندار ساوه هم در این بازدید گفت: فرآیند حضور خیرین در احداث پروژه‌ها نیازمند تسهیل است و باید از منابع ملی برای جذب و کمک دولت نیز اهتمام جدی داشته باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.