فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام عنوان کرد؛

ارتش پشتوانه ملت و منافع ملی

ارتش در حقیقت پشتوانه ملت و منافع ملی و ذخیره‌ای کارگشا برای پاسخ به نیاز‌های غیرنظامی کشور به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در طی پیامی روز ارتش را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

۲۹ فروردین روز پر افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور فداکاری و ایثارگری‌های ارتشیان عزیز و ارج نهادن به رشادت‌های غیور مردانی که شجاعانه، جان خود را در سنگر‌های امنیت، استقلال و دفاع از تمامیت ارضی کشور به ویژه حماسه آفرینی در دوران دفاع مقدّس در طبق اخلاص نهادند و همدوش سپاه و بسیج از کیان نظام مقدس اسلامی دفاع کرده و در این میسر نورانی، شهیدانی والامقام تقدیم نموده که بر تارک آن می‌درخشد.

درخشش امروز ارتشیان غیور و ایثارگر در عرصه‌های اجتماعی و خدمت رسانی به مردم در جریان سیل، زلزله، بیماری کرونا و دیگر بلایای طبیعی در امتداد مجاهدت‌های بزرگ و غرور آفرین گذشته که در همراهی با سایر نیرو‌های مسلح جلوه‌گر شده است، نشان می‌دهد ارتش عزیز در حقیقت پشتوانه ملت و منافع ملی و ذخیره‌ای کارگشا برای پاسخ به نیاز‌های غیرنظامی کشور نیز به شمار می‌رود.

جهان و منطقه امروز با فتنه‌انگیزی‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل، آبستن حوادث بزرگی است و به تعبیر مقام معظم رهبری، جهان در یک پیچ تاریخی به سر می‌برد حضور یک ارتش استکبارستیز، قدرتمند، معنویت محور و انقلابی همیشه در صحنه، برگ برنده‌ای در این روزگار پرالتهاب به شمار می‌رود.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی و تجلیل از خانواده‌های صبور آنان، روز ارتش را به محضر فرزندان ارتشی این خاک و بوم خصوصا همشهریان ایلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون، سعادت و سربلندی آنان را در پناه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و عمل به فرامین فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.