میرسلیم:

باید با نظارت صحیح افراد پاکدست‌تر و کارآمدتری وارد شورا‌ها شوند

نایب رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی کشور گفت: دستاورد ۵ دوره شورا‌ها از نظر حیثیتی و عملکردی درخشان نیست و باید با نظارت صحیح افراد پاکدست‌تر و کارآمدتری وارد شورا‌ها شوند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید مصطفی میرسلیم نایب رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی کشور امروز (یکشنبه ۲۹ فروردین) در نشست مشترک هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و هیات‌های عالی نظارت استان‌ها اظهار داشت: ۵ دوره از شورا‌های اسلامی شهر و روستا را پشت سر گذاشتیم، اما دستاورد آن‌ها از نظر حیثیتی و عملکردی درخشان نیست.

وی اظهار امیدواری کرد تا با نظارت صحیح افراد پاکدست‌تر و کارآمدتری وارد شورا‌ها شده که دستاورد‌های آنان منجر به افزایش اعتماد مردم شود.

نایب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها تصریح کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد که مردم چندان به شورا‌های شهر و روستا اعتماد نداشته و نگاه مثبتی به عملکرد آنان ندارند.

میرسلیم اظهار کرد: برای بررسی صلاحیت‌ها فقط باید خدا را در نظر گرفت و براساس مستندات و مدارک واصله از مراجع چهارگانه باید تصمیم‌گیری در خصوص صلاحیت افراد صورت گیرد؛ آبروی نظام وابسته به این بررسی صلاحیت‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: در دور‌های قبل شورا‌ها برخی افراد بدون توجه به شرایط لازم تایید صلاحیت شده و به شورا‌ها راه یافتند که منجر به ایجاد فساد و نارضایتی مردم شدند لذا ملاک در بررسی صلاحیت‌های داوطلبان، اول خدا و بعد مدارک و مستندات واصله از مراجع چهارگانه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار