تمایل سرمایه گذاران گرجستانی برای حضور و فعالیت در ایران

سفیر ایران در گرجستان از تمایل سرمایه گذاران گرجستانی برای حضور و فعالیت در ایران خبر داد و بر ضرورت افزایش همکاری‌های دوطرفه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اکبر قاسمی علی‌آبادی سفیر ایران در گرجستان عصر با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد مردم گرجستان از اقشار متوسط و کم‌درآمد هستند گفت:این افراد خواهان خرید محصولاتی با قیمت مناسب هستند.

اوافزود:جناس ایرانی در مقایسه با جنس چینی، روسی و ترکیه‌ای کیفیت بالایی داشته و در مقابل ارزان‌تر است که این موضوع می‌تواند ظرفیت مهمی به شمار رود.

اوبا تاکید بر اینکه افزایش صادرات ایران به گرجستان باید مورد توجه قرار گیرد ادامه داد: فاصله ایران با گرجستان کم بوده و این صادرات را مقرون به صرفه می‌کند.

سفیر ایران در گرجستان با اشاره به ضرورت تقویت و توسعه همکاری‌های گرجستان با استان‌های نزدیک در جمهوری اسلامی ایران گفت: گسترش مناسبات اقتصادی آذربایجان شرقی و گرجستان باید مورد توجه قرار گیرد.

علی‌آبادی ادامه داد: صادرات ایران به این کشور، علاوه بر مقرون به صرفه بودن برای ایران، استفاده از محصولات باکیفیت بیشتر را نیز برای مردم گرجستان به همراه دارد پس از اجناس ایرانی استقبال خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار