معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

ارتش شعار"فدای ملت" را عینیت بخشیده‌ است

مرعشی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون شعار "ارتش فدای ملت" را همچنان حفظ و در عمل عینیت بخشیده‌ و به عنوان یک نیرو در کنار مردم در ذهن‌ها به ثبت رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدهادی مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان‌ و بلوچستان در آیین بزرگداشت و رژه روز ارتش که با حضور جمعی از فرماندهان و مسوولان سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهارداشت: امروز یکی از روزهای مقدسی است که با تدابیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در زمانی که کوردلان استکبار و منافقان بدنبال انحلال ارتش بودند و این موضوع را برای تصمیم‌گیرندگان نظام دیکته می‌کردند در پیام تاریخی رهبر فقید انقلاب اسلامی به نام روز بزرگداشت ارتش نامگذاری و اعلام کردند در تمامی استان‌ها و شهرهای کشور که یگان‌هایی از ارتش حضور دارند رژه نظامی برای زنده نگه‌داشتن این روز انجام شود.

او افزود: قطعا نظام استکباری ارتشی قدرتمند و دارای جایگاه ویژه را برنمی‌تابید و آنان که داعیه سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدا احیا این نظام داشتند به دنبال تدبیر بسیار خوب امام، ارتش ماندگار و بسیار مقتدرانه ادامه خدمت کرد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان‌ و بلوچستان با بیان اینکه شهدای شاخصی از جمله سرلشکر جواد فکوری، سرلشکر یوسف کلاهدوز، سرلشکر یعقوب احمد بیگی، ایرج رستمی و سالار شهدای ارتش سپهبد صیاد شیرازی تقدیم انقلاب جمهوری اسلامی ایران کرد ادامه داد: این شهدای شاخص در کنار سایر شهدا نظام جمهوری اسلامی را به جایگاهی رساندند که دشمن در زمانی که به نیروهای مسلح نظر می‌افکند پشت خمیده‌اش به لرزه در می‌آید.

وی با اشاره به اینکه نیروهای نظامی در تمامی کشورهای دنیا صرفا یک نیروی نظامی هستند اما در نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی‌های ما جهادگر بوده و هر زمان اتفاقی افتاده در کنار مردم قرار گرفتند تصریح کرد: در سال ۹۸ زمان سیل سیستان و بلوچستان ارتشیان جزو نخستین نیروهایی بودند که همکاری کرده و به سرعت در منطقه جنوب این استان حضور و با تمام امکانات خدمت کردند.

مرعشی با تاکید بر اینکه در زمان شیوع ویروس کرونا ارتش جزو نخستین نیروهایی بود که با تمام قوا آمادگی لازم را برای همکاری و صیانت از مردم به عنوان نیروهای پشتیبان‌کننده داشتند گفت: مشارکت ۴۴۰ مرکز درمانی ارتش و ۵۱ هزار کادر درمانی در حوزه دفاع مقدس و ۱۵ شهید در عرصه سلامت و مبارزه با ویروس کرونا شاهدی بر این موضوع است.

او  با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد اقتدار نظام است و حتما باید حفظ شود اظهارداشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش در کنار هم نقش‌آفرینی کردند و در هر جایی که دشمنان کوردل به دنبال لطمه به حیثیت نظام بودند این نیروها جانانه در کنار یکدیگر درخشیدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار