مشکلات پیش پا افتاده پاس همدان را حل کنید

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: اگر همدلی و اتحاد بین مسئولان و باشگاه وجود داشته باشد مشکلات موجود حل شدنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی قربانی، سرمربی تیم فوتبال پاس همدان شب گذشته پس از پیروزی در برابر شهرداری بم گفت: از قبل پیش بینی کرده بودم که یک بازی سخت در برابر تیم شهرداری بم خواهیم داشت و در مصاحبه پیش از بازی نیز بر این موضوع تاکید کردم.

او افزود: بازی در برابر تیم‌های انتهای جدول مشکل است؛ زیرا تیمی که در این جایگاه قرار دارد فرصت زیادی برای خطرکردن ندارد و دست به هر اقدامی می‌زند تا از منطقه سقوط نجات پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان اضافه کرد: این تیم در پنج بازی گذشته خود تنها یک باخت آن هم در برابر تیم صدرنشین مس شهربابک داشته است.

قربانی ادامه داد: پیش از بازی با نیروی زمینی که مسئولیت فنی پاس را برعهده گرفتم با توجه به جایگاه تیم و مشکلات موجود، کار بسیار سختی پیش روی ما قرار داشت و در منطقه سقوط بودیم در آن زمان تنها وعده ای که دادم حفظ امتیاز پاس در لیگ دو بود که با لطف خدا و با کسب هفت امتیاز از سه بازی از منطقه خطر خارج شدیم.

او تاکید کرد: همچنان خطر در کمین ما است و اگر لحظه‌ای درنگ کنیم روند رو به رشد خود را از دست خواهیم داد و از هواداران عزیز پاس تقاضا دارم به موضوع دیگری جز پاس فکر نکنند.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان بیان کرد: در حال حاضر که تیم در مسیر خوبی قرار گرفته است  نیازمند حضور و حمایت مسئولان هستیم.

باقری اضافه کرد: در مصاحبه پیش از بازی این موارد را بیان نکردم تا مبادا حمل بر بهانه جویی باشد، اما تیم پاس با مشکلات پیش پا افتاده‌ای همانند نداشتن مکان برای صرف ناهار و شام در اردو دست و پنجه نرم می‌کند که اگر این مشکلات برطرف نشود بی‌تردید از مسیر رو به رشد خود خارج خواهیم شد و پاس دچار مشکل می‌شود.

او اشاره کرد: اگر همدلی و اتحاد بین مسئولان و باشگاه و عوامل دیگر وجود داشته باشد مشکلات موجود حل شدنی است و با کمک خداوند اتفاقات مثبتی برای این تیم رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.