رییس کمیته امداد امام خمینی (ره):

خیران زاهدانی سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان به ایتام کمک کردند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اداره ۲شهرستان زاهدان گفت: پارسال حامیان و خیران زاهدانی یک میلیارد و ۷۵۱ میلیون و۷۳۰ هزار تومان به‌صورت نقدی از فرزندان ایتام و محسنین تحت پوشش این اداره حمایت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد کیخارئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه طرح اکرام، یکی از طرح‌های موفق کمیته امداد حضرت امام (ره) به منظور حمایت مالی از ایتام است اظهارداشت: در این طرح حامیان حمایت از یک یا چند یتیم را بر عهده گرفته و نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان اقدام می‌کنند.

وی افزود: حامیان و خیران بیش‌از ۵۷۰ میلیون تومان به‌صورت غیرنقدی در طرح‌های اکرام و محسنین کمیته امداد امام خمینی (ره) اداره ۲ شهرستان زاهدان مشارکت داشته‌اند که شامل خرید تبلت، لوازم خانگی و پوشاک می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اداره ۲ شهرستان زاهدان با اشاره به اینکه طرح محسنین نیز شامل حمایت از کودکانی است که والدین آنان به هر دلیلی قادر به اداره کردن زندگی و تأمین نیاز‌های این آینده‌سازان کشور نیستند ادامه داد: هدف طرح توجه به خانواده‌هایی است که به دلیل بیماری‌های سخت و از کارافتادگی سرپرست در تامین نیاز‌های اولیه خود دچار مشکل هستند.

وی تصریح کرد: سال گذشته نزدیک به ۴۰۰ نفر حامی جذب شدند و امسال نیز در همین ماه مبارک رمضان تعداد ۱۲۶ نفر از فرزندان ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد اداره ۲ زاهدان دارای حامی شدند.

کیخا خاطرنشان کرد: از خصوصیات این طرح‌ها انتخاب چهره به چهره کودکان نیازمند واریز مستقیم کمک‌های نقدی حامیان و خیران به حساب ایتام، بازدید از محل سکونت این کودکان به منظور رفع دیگر مشکلات آنان با هماهنگی کمیته امداد امام (ره) است.

او ادامه داد: همچنین سایر کمک‌های مبتنی بر نیاز برای این عزیزان از جمله معیشت، تحصیلی و درمانی نیز در این طرح تعریف شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار