پلمب یک واحد لبنیاتی در هفتکل

مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل گفت: یک واحد لبنیاتی بعد از چندین بار تذکر و اخطار به علت رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی تعطیل و پلمب گردید.

مازیار مولایی پارده مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پیرو مصوبات ستاد کرونا و با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی یک واحد لبنیاتی متخلف بعد از چندین بار تذکر و اخطار به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در کنترل اپیدمی کرونا تعطیل و پلمب گردید.

او افزود:با توجه به شیوع ویروس کرونا، کاهش رعایت نکات بهداشتی و عادی انگاری مردم، مجموعه فعالیت‌های شبکه بهداشت و درمان هفتکل تشدید یافته و همچون گذشته بر حسب وظیفه ذاتی با متخلفان و تهدیدکنندگان سلامت عمومی برخورد مقتضی صورت می‌گیرد.

مولایی پارده با بیان اینکه پیش از این نیز چند واحد صنفی دیگر به علت پایبند نبودن به رعایت نکات بهداشتی نیز پلمب شده اند، تصریح کرد:در گشت‌های مشترک با صنعت و معدن و اماکن به همراه نیرو‌های بسیجی و هلال احمر از اصناف، ادارات، کارگاه‌ها و کارخانه ها، واحد‌های فروش و... در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در بار اول به متخلفین اخطار داده می‌شود تا رفع نقص کنند و در صورت بی توجهی با دستور قضایی جریمه و یا پلمپ خواهند شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.