گل محمدی: گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به هیچ عنوان ساده نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با گوا گفت: نتایجی که در لیگ قهرمانان آسیا گرفته ایم حاصل تلاش تمام بازیکنان است. بازیکنان پرسپولیس با اعتماد به نفس و تمرکز توانستند نتایج خوبی کسب کنند. شاید فکر کنند گروه ما ساده است و به همین خاطر نتایج مناسب کسب شده، اما واقعا گروه ما ساده نیست و تیم گوا که ما بازی آخر خود را با آن انجام دادیم، کارشناسان فکر می‌کردند تیم ضعیفی باشد، اما همه دیدند گوا کیفیت خوبی دارد و با برنامه، دونده و منسجم بازی می‌کند. آن‌ها با قلب خود بازی می‌کنند.

او گفت: از آن طرف الریان و الوحده با بازیکنان و مربیان خیلی حرفه‌ای در لیگ قهرمانان حضور دارند و همه این‌ها باعث شده گروه ما جزو سخت‌ترین گروه‌ها باشد. بازیکنان ما نگاه و رویکرد خوبی به مسابقات دارند. بازیکنان ما با تلاش مضاعف توانسته‌اند نتایج خوبی کسب کنند و این در حالی است که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم. ما با مشکلات زیادی وارد مسابقات شدیم و جا دارد از مسئولان باشگاه هم تقاضا کنم که نسبت به حل مشکلات زودتر اقدام کنند.

او بیان کرد: ما باید یک مقدار نظم دفاعی را در زمان ضربه ایستگاهی بیشتر کنیم. فرصت زیادی برای تمرین نیست، اما باید سعی کنیم تمرکز خوبی روی ضربات داشته باشیم.

او بیان کرد: شاید فرصت زیادی برای تمرین نباشد، اما باید سعی کنیم روی ضربات ایستگاهی تمرکز خوبی داشته باشیم تا این موضوع سبب تبدیل به نقطه ضعف پرسپولیس نشود. ۲ گلی که خوردیم قبلا خیلی کم تکرار شده بود و اینکه در لیگ قهرمانان ۲ بار اتفاق افتاده ممکن است سبب نگرانی شود. با این وجود باید با تمرین و تمرکز بیشتر این مسئله را برطرف کنیم.

گل‌محمدی درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند دیدار بعدی خود را هم با موفقیت پشت سر بگذارد، توضیح داد: فکر می‌کنم موفقیت در نیمی از رقابت‌ها برای صعود کافی نباشد. برای تمام کردن درست کار باید بتوانیم در سه بازی آینده هم خوب ظاهر شده و نتایج خوبی بگیریم. هدف اصلی ما این است که با بیشترین امتیاز به مرحله حذفی صعود کنیم.

او افزود: تمام مسابقات پیش رو برای ما مهم و خیلی حیاتی است. امیدوارم با انرژی و تمرکز بالا کار کنیم و فکر نکنیم کار تمام شده است، زیرا اگر به این شکل وارد سایر مسابقات شویم به مشکلات زیادی بر می‌خوریم. باید سعی کنیم تا آخرین لحظه مسابقات انگیزه داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
با احترام خدمت مردم بوشهر عزیز اگه شاهین بندر عامری تو این گروه بود گوا رو بیچارش میکرد.
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۱:۰۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
گروه پرسپولیس گروه گوگولی منگولی هاست

گواه هند اگه ایران بود تو لیگ محلات ایران بازی میکرد
الریان هم لیگ یک
الوحده هم لیگ دو
البته با ارفاق گفتم
آخرین اخبار