ماجرای جریمه ۲۰ هزار دلاری باشگاه پرسپولیس

مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس درباره احتمال جریمه ۲۰ هزار دلاری این تیم به علت حاضر نشدن مغانلو در نشست خبری دیدار مقابل گوا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که یکی از رسانه‌ها مدعی شده بودکه  طبق قانون‌ ای اف سی، شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بهترین بازیکن بازی این تیم مقابل گوای هند  به علت شرکت نکردن در نشست خبری بعد از این بازی  ۲۰ هزار دلار جریمه می‌شود، این موضوع تکذیب شد.  

اشرف مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: از ابتدای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، بهترین بازیکن  بعد از هر بازی انتخاب می‌شود، اما به هیچ وجه الزامی از سوی AFC نبوده است که بهترین بازیکن در نشست خبری حضور یابد. من  از مسئولان ‌ای اف سی پرسیدم که  حضور مغانلو در نشست خبری الزامی است که آن‌ها بیان کردند که خیر. آن‌ها گفتند در نشست خبری باید سرمربی تیم  حضور یابد.  

او گفت: ما بحثی که خود AFC اعلام کرده را می‌گوییم. امید عالیشاه هم شب گذشته در نشست خبری شرکت نکرد. او در کنار زمین و در میکسدزون با دوربین AFC حرف زد. با توجه به اینکه شهریار مغانلو زودتر تعویض شده بود مسئولان تصمیم گرفتند که از بازیکنان داخل زمین یک نفر را برای مصاحبه در کنار زمین انتخاب کنند و عالیشاه هم به نشست خبری نرفت. هیچ گونه تخلفی از باشگاه پرسپولیس صورت نگرفته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار