مظفری: پنالتی به نفع استقلال گرفته نشد/ اکبریان نمره قبولی نگرفت

کارشناس داوری فوتبال درباره قضاوت اکبریان در دربی پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

نوید مظفری کارشناس داوری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قضاوت اکبریان در دربی پایتخت اظهار کرد: این بازی یک صحنه کلیدی داشت و آن هم خطای امیری روی قایدی در محوطه جریمه پرسپولیس  بود که باید یک پنالتی به نفع استقلال گرفته می‌شد که این اتفاق رخ نداد.  

او ادامه داد: به نظرم بیشتر تصمیمات داور در دربی درست بود. در این بازی اعتراض‌ بازیکنان ۲ تیم زیاد بود و همین باعث شده بود که بازی از دست داور خارج شود.  

مظفری درباره اعتراض‌های زیاد بازیکنان پرسپولیس و استقلال گفت: تا زمانی که کمیته انضباطی رای صادر نکند شاهد این اعتراض‌ها در زمین مسابقه خواهیم بود.  

کارشناس داوری فوتبال درباره درگیری‌ بازیکنان در پایان دربی بیان کرد:  آنقدر زمین مسابقه شلوغ بود که  داور از کمک داوران و داور چهارم برای کارت دادن کمک گرفت. به نظرم کارت‌های داده شده در پایان بازی درست بود.  

او درباره گل پرسپولیس گفت: به نظرم گل عیسی آل کثیر درست بود. این بازیکن در موقعیت آفساید قرار نداشت.  

مظفری بیان کرد: زمانی که صحنه خطایی  رخ می دهد و خطا گرفته نمی شود ما نمی‌توانیم به داور نمره قبولی بدهیم. در مجموع اکبریان پنالتی استقلال را نگرفت و این تیم شکست خورد. اشتباه داور در نتیجه بازی تاثیر گذار بود.


بیشتر بخوانید


 انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
اتفاقا فکر کنم اکبریان طبق دستوری که داشت به وظیفه اش عمل کرد و ۳ امتیاز برا پرسپولیس هدیه کرد تازه بیشتر رشدش خواهند داد.مگر فدراسیون در صفحه ی مجازی اش، قبل از دربی، برا گل محمدی و پرسپولیس آرزوی موفقیت نکرده بود.!!! الان اجرای کرد.
آخرین اخبار