ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس/ مقاومت مسافران برای رفتن به استان های شمال کشور

با وجود کنترل و سخت گیری های فراوان برای جلوگیری از خروج خودروها با پلاک غیر بومی، گزارش‌ها حاکی از مقاومت مردم برای انجام سفر و ایجاد ترافیک سنگین در محدوده کرج - چالوس است.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها با وجود آنکه تعطیلی ۶ روزه در استان تهران و البرز به دلیل شیوع ویروس کرونا توسط ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شده، اما با این وجود همچنان شاهد ترافیک‌های بسیار سنگین در بسیاری از مسیر‌ها از جمله مسیر‌های شمالی کشور هستیم.

براساس این گزارش از ساعت ۱۸، دوشنبه ۲۷ تیرماه ممنوعیت تردد‌ها آغاز شده و از همان لحظات اولیه علاوه بر آنکه مسئولان خودروهای با پلاک غیر بومی را باز می‌گردانند، جریمه یک میلیون تومانی هم در نظر گرفتند. اما به نظر می‌رسد که این سخت گیری‌ها تنها در همان روز‌های اول بوده و بعد از آن خودرو‌ها به راحتی می‌توانستند تردد کنند چراکه ترافیک‌های طولانی از صف‌های خودرو‌ها و همچنین شلوغی چشم گیر شهر‌های ساحلی از جمله مازندران و گیلان خلاف این موضوعات در رابطه با سخت گیری‌ها نشان می‌دهد.

براساس این گزارش طبق آمار‌های مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد بین استانی از ۲۸ تیر ماه تا یکم مرداد ما به یک میلیون و ۵۸۶ هزار و ۱۸۲ خودرو رسیده است که در مقایسه با هفته‌های گذشته رشد چند درصدی داشته است.

گفتنی است، در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۱۶ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۷.۹ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۰.۶ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ بوده است؛ که افراد با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

همچنین طبق گزارش‌های مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد بین استانی در یک مرداد ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۴۶۶ هزار و ۹۶۶ خودرو رسیده که رشد ۶ درصدی نسبت به روز قبل داشته است.

اجازه خروج هیچ خودرویی با پلاک غیر بومی داده نمی شود

براساس این گزارش ایمان محرابی نیا مسئول مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک سنگینی در محور کرج-چالوس محدوده بیلقان مشاهده می‌شود، گفت: علت این ترافیک سنگین خودرو‌ها کنترل، بازرسی و اجازه ندادن خروج خودرو‌های غیر بومی است.

او ادامه داد: همچنین تردد روان در محور‌های فیروزکوه، قزوین، آزاد راه تهران - شمال و آزاد راه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت مشاهده می‌شود.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک سنگینی در سایر محور‌های کشور هم مشاهده می‌شود، افزود: ترافیک سنگین در محور کرج، تهران محدوده ایران خودرو، آزاد راه کرج- قزوین محدوده نظر آباد مشاهده می‌شود.

محرابی نیا همچنین درباره وضعیت جوی شهر‌های شمالی کشور و سایر شهر‌ها هم گفت: در هیچ یک از محور‌های شمالی کشور بارش و یا مداخلات جوی مشاهده نمی‌شود. البته در حال حاضر در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل و کرمان بارش باران را شاهد هستیم.

تردد بیش از یک میلیون و ۴۶۶ هزار  وسیله نقلیه تنها در یک روز

مسئول مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره آخرین آمار تردد‌های بین استانی هم گفت: در اول مرداد ماه، یک میلیون و ۴۶۶ هزار و ۹۶۶ وسیله نقلیه تردد داشته‌اند که رشد ۶ درصدی نسبت روز گذشته داشته است، همچنین متوسط تردد‌ها از ۲۸ مرداد ماه تا یکم مرداد ماه، ۱ میلیون و ۵۸۶ هزار و ۱۸۲ خودرو بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد کاهش داشته است.

او توضیح داد: میزان متوسط تردد‌ها در این تعطیلات در مقایسه با کل تردد‌ها در تیر ماه هم حدود ۱۵ درصد کاهش داشته است.

محرابی نیا با بیان اینکه پلیس راهور در تمامی مسیر‌های پرتردد حاضر است و با متخلفان برخورد می‌کند و به هیچ عنوان اجازه تردد خودرو‌ها با پلاک‌های غیر بومی را نمی‌دهد، افزود: بحث کنترل تردد در محور آزاد راه تهران - شمال ابتدای آزاد راه وجود دارد و در محور کرج - چالوس هم با توجه به کنترل‌های شدید هم شاهد ترافیک وسایل نقلیه هستیم.

او بیان کرد: در محور قدیم کرج - چالوس هم محدوده بیلقان و در محور هراز هم پیست آبعلی و محدوده پلور و در فیروزکوه هم محدوده گردنه گدوک و در آزاد راه کرج - قزوین هم در محدوده نظرآباد کنترل و بازرسی توسط پلیس راهور انجام می‌شود.

محرابی نیا اظهار کرد: در آزادراه تهران - قم محدوده عوارضی و در آزاد راه تهران - ساوه هم در محدوده عوارضی کنترل انجام می‌شود و خودرو‌ها بازگردانده می‌شوند.

گفتنی است، این حجم از تردد‌ها در این شرایط با توجه به سخت گیری‌ها عجیب است که البته برخی از شنیده‌ها و همچنین گزارش‌هایی که ارسال شده حاکی از آن است که بازار اجاره خودرو‌های با پلاک گیلان و مازندران در این روز‌ها داغ شده و بسیاری از سوداگران هم با ارائه ایده‌هایی برای مسافران تهران و البرزی سعی دارند همچنان مسافر برای شهر‌های خود جذب کنند

براساس این گزارش با توجه به آنکه در روز‌های آینده و در تعطیلات هم شاهد کاهش دمای هوا بین ۴ تا ۸ درجه در شهر‌های شمالی و ساحلی کشور هستیم و با توجه به آنکه در تهران و البرز دمای هوا به ۴۰ درجه رسیده است، بنابراین فرصت بسیار خوبی برای مسافرت ایجاد شده است این درحالی است که شیوع ویروس دلتا کرونا در تهران و بسیاری از شهر‌های جنوبی کشور روزانه چندین نفر را قربانی می‌کند، بنابراین باید علاوه بر آنکه نیاز است تا محدودیت‌ها و کنترل‌ها تشدید شود، خود مردم هم باید به فکر سلامتی خود و سایر افراد باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
لطفا انقدر غرض ورزانه نظر ندین لطفا
یکی از همکاران ما که شمالی هستن و بدلیل بیماری قلبی پدرش مجبور بود بره شمال میگفت پلیس بطور کاملا مقتدر خروجی رو بسته بود و اصلا اجازه خروج نمیدادن و برمیگردوندن و فقط ماشین های تک سرنشین را میذاشتن رد بشه اونم با جریمه که این دوستمون با اینکه کارت ملی شمال رو داشت مجبور کردن برگرده
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی محمدنسب
۱۵:۵۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
چرا نزارن برن مسافرت؟چ دل خوشی دیگه مونده واسهدمردم؟دیگهدمردم خستن از همه چی واسشون مهم هم نیست چ اتفاقی میفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
کاش یه دقیقه خودشونو جای اون پرستار بدبخت بذارن که باید اضافه شیفت بده
بدون اینکه پولی دستش برسه آخرشم بگن وظیفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
واقعا از دولت تذویر روحانی چنین حماقتی بعید نیست کاری با ملت ایران کرد که صدام در هشت سال نکرد جنایت روحانی در سوق دادن ملت به طرف مرگ نا بخشودنیست این سپاه که در سرکوب فریاد حق طلبانه ملت ید بالایی دارد چطور در برگرداندن مسافر عاجز وناتوان است ایا این نسل کشی نیست که توسط سپاه ونظام انجام میشود وملت را مثل گله گوسفند به بهانه چراگاه سرسبز به قربانگاه میفرستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
دلتا به شمال نرفته با این تعطیلات میخوان ویروس دلتا به شمال هم برسه ببینین چه کسانی سود میکنن از این کرونا، جون مردم که برا دولتیها ارزشی نداره مردم باید عاقل باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
این شلوغی بی اثر بودن محدودیتهارو نشون میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
قانون درست اجرا نمیشه و جریمه و بازدارندگی خیلی ضعیفه و نیروی انتظامی و هر نیرویی که مسئولیت برخورد با متخلفان رو داره خیلی ضعیف عمل میکنه. مثلا یه چیزی مثل قفس درست کنند در میادین اصلی شهر ها و هر کسی که پروتکل ها رو رعایت نمیکنه به مدت یک شبانه روز در درون اون قفس بندازنشون، ببینیم باز هم کسی رعایت نمیکنه؟!!!
کسی هم که علی رغم تاکید مسئولان بدون مجوز و برای سفر رفته به استان دیگه، خودروش رو بخوابونن همون وسط راه و مجبور بشه طرف برگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
همشونو به رگبار ببندید خخخ
Iran (Islamic Republic of)
علیرضاقاضی
۲۳:۱۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
جوتعطیلی برای کلان شهری مثل تهران حامل بدترین عمل درجلوکیری ارکسترش ویروس کرونا است و دلیل آن هم میل به سفرشمال از جانب اکثریت ساکنان تهران ودرمقایسه بااین رفتن کارکنان شرکتهاووزارتخانه ها پس از پایان تعطیلات گسترش بیماری درصد بیشتری بخوداختصاص میده جلوگیری ازسفرهم فایده ای ندارد چراکه مردم به نحوی سفرراترجیح میدهندوراه گریزازکنترل پلیس راپیدامیکنند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۰۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
آخرین ضربه کاری دولت به ملت:تعطیلی ادارات برای هجوم به شمال و مسافرت اونهم در پیک خطرناکترین جهش ویروس کرونا....
براستی که این دولت در هر زمینه ای گند زد و ویرانه تحویل داد
این دولت از کرونا هم خطرناک تر بود! ای کاش این افراد و دولت و فکرشون هرگز یادمون نره و تکرارشون نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
اگه پلیس وظیفه خودش درست انجام می داد و از ورود و خروج خودروهای غیر بومی جلوگیری می کرد الان شاهد افزایش مسافر در استان گیلان نبودیم دیده ها حاکی از اینست که پلیس به مسافران اجازه ورود داده.واقعا باعث تاسفه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
تا صد سال دیگه مردم باید مسافرت نرن تا بی کفایتی مسئولین یه روز تموم بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
این نوع سیاست و مدیریت یعنی غیر مستقیم با جریمه های سنگین برای خودروها خزانه را پرکردنه اجرای قانون و مقررات برای قشر ضعیف و اسیب پذیره نه برای قشر مرفع بی درد مسافرت هوایی و زمینی براشون فرقی نداره چه شهرهای شمالی باشه چه جزیره های جنوبی یا حتی خارج از کشور ازماست که بر ماست
مدیران نالایق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
ننگ بر افراد خودخواه
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
مردم پررو شدند حتی به قانون هم احترام نمی گذارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
فرت فرت به خاطر کرونا ادم میمیره
ولی یعضی ایرانی های جهانی سومی بی فرهنگ میرن پیک نیک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
حق دارن تا کی بخاطر بی مسعولیتی اقایون مردم بشینن خونه دوسال شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
خوش به حال شان میرن گردش و تفریح و خوش گذرانی
Iran (Islamic Republic of)
nima
۲۱:۱۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
تا وقتی هرچی گفته میشه درست عمل نشه کسی توجه نمیکنه .این همه گفتن اجازه تردد نمیدن الان برید شهرهای شمالی رو ببینید تمامشون پر پلاک تهرانه .گفتن پاساژها و بازار تعطیله بعد می بینیم همه جا بازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
باوا اینترنت اهواز رو وصل کنین چه مسخره بازیه دیگه.....این همه پول بسته اینترنت می گیرین بعد قطعش هم می کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
عجب رویی دارن بعضی ها .....اینهمه مقررات و موانع وو....بازهم راه افتادن
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۰:۱۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
از زمانی که کرونا اومده و محدودیت تردد ایجاد شده خانه نشستیم و جایی نرفتیم بخدا افسردگی گرفتیم این که نشد زندگی اگه محدودیت کرونا یی یک قانون است چرا به درستی انجام نمیشه و حق افراد مثل ما ضایع میشه کرونا با محدودیت از بین نمیره باید واکسن رو افزایش بدهند نه اینکه مردم رو داخل شهر خودشون حبس کنن آخه تا کی؟؟ ضعف مدیریت و کمبود واکسن دارید بعد محدودیت تردد درست می کنید مردم حق دارند تنها دل خوششون مسافرت هست که واسه اون هم هزارتا بهانه و ممنوعیت ایجاد شده فقط واکسن واکسن واکسن پوسیدیم تووی خونه دیگه محدودیت رو بردارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
مشخص تعطیلی تهران بهونه ی دیکه ای داشت این چه تعطیلی اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
خدا لعنتتان کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
لعنت بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
لعنت خدا بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
خدا لعنتتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
ننگ بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
جریمه نمیکنن همش دروغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
شما رو به خدا بیاین ، چه بر سر ما اومده طرز زندگیمون رو درست میبینیم پوست کلفتی در برابر انواع سختی ها ( بیماری واگیر ساخته ی دشمن مدیریت افتضاح مسئولین و مشکلات آن و گرانی وضع زندگی و اخلاق جوانانمان و...) کنار بگذاریم هویت آرام و با عافیت زندگی اصیل ایرانی اسلامی رو دوباره در زندگیمان بیاوریم که ازدواج دایم پایدار با معیشت ارزان بابرکت بود خبری در عوض از جولان مهریه و طلاق و تنوع طلبی و تجرد و ظلم نبود از اخلاق و زندگی غلط امروزی استغفار کنیم تا خداوند راه درست زندگی رو برای ما سهل کنه این سختیها رو ببره ،بعد از این تغییر از خداوند ظهور بهترین مسئول رو بخواهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
عدم اقتدار در اجرای مقررات ، بیداد می کند !!!!
و تبعات آن گریبان همه مردم را میگیرد !
بنظر میرسد ، مدعی العموم باید قاطعانه ورود کند !
Iran (Islamic Republic of)
امیران
۱۹:۱۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
با سلام. وجدانا 10 روز کل کشور رو با جدیت تعطیل کنید وتردد بین شهری قاطعانه ممنوع.. به فکر مشاغل آزاد باشید . کارمند ها که حقوقشون میاد.بالا غیرتا به چک ها برگشت نزنید و 2 ماه اقساط بانکی رو نگیرید. ببینید وضع درست میشه یا نه
Iran (Islamic Republic of)
شوقی
۱۹:۱۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
کار خوبی میکنن چرا باید نشست خانه است مگر کرونا با یک هفته و دو هفته تعطیل کردن ریشه کن میشه ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
چه آدم های بی فرهنگ و بی فکری پیدا میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
کوره های اجرپزی بروجرد دست به اعتصاب زده اند.مشکلات
مربوط به اداره گاز هستش.پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۸:۵۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
سلام کاش تا آخر این دولت کلا تعطیل می کردند تا آمار خوب بره بالا آخه آدم عاقل موقعی که می بینه با یک تعطیلی هر چه تهرانی است سرازیر شمال میشه چرا تعطیل می کنید گمانم هر وقت خودشان کار دارند تعطیل می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
فایده نداره سفر به شمال هزینه ساز است هریک ضد کیلومتر یک میلیون جریمه. و علاوه برآن پلاک غیر بومی در هر خار یا داخل شهر یک میلیون این طوری از یک سفر خارج از کشور بیشتر خرج می شود ؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۸:۳۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
سعی شود جلو این تنها هنر اکثریت مردم که مسافرت های بی رویه و محاسبه نشده است و ایجاد مشکلات ترافیکی و هزاران پیامد منفی فردی و جمعی دیگر است گرفته نشود و کاش بدبختی های آن فقط دامنگیر خودشان می شد اما چنین نیست کسانی که دستورات بهداشتی را رعایت نمی کنند و در قطع زنجیره بیماری کمک نمی کنند بطور غیر مستقیم قاتل دیگران هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
خاک تو سر بی فرهنگتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
فرهنگ رو باید از دولتی یاد گرفت ک کنکور رو در بدترین شرایط کرونایی برگزار کرد و انتخابات را پستی نکرد تا شلوغ شود . کرونا به دستورشان هروقت بخواهند می اید و هر وقت بخواهند میرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
تو خوبی
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۸:۲۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
زندانی کردن خود در خانه هم کار چندان پرستی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
متاسفانه نه از مسئولین شانس آوردیم
نه از مردم !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
وقتی کنکور ارشد برگزار میشه یعنی کرونا شوخی بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ببراز خان
۱۸:۰۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
ماشین دارند قیمت چند صد میلیونی ، بنزین هم که مفت قیمت آب رودخانه ، جاده اتوبان مثل کف دست، شمال بی خطر مانند خانه.نان واب زیاد به سوبسید دولت، با این همه مواهب چرا سفر نروند؟سوال اینست چرا در شهر خو د بمانند وسفر نروند؟
اقای مجلسی اقای دولتی اگر میخواهید سامانی به اوضاع سفرها ی بی رویه وکرونا پخش کن ومنابع هدر ده بدهید بر سفرهای تفریحی مالیات گران وضع کنید.تا هم از سفر رفتن بیرویه پرهیز شود وهم خزانه دولت پر شود وهم شمال از کرونا نجات پیدا کندوکلی خیر دگر
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۹:۰۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
تو هم راه بی خود بزار همه دنیا پول میدن مردم برن سفر تو میگی مالیات بگیر. اگر نظر ندی کسی حرفی نمیزنه
Iran (Islamic Republic of)
پولدار
۱۹:۱۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
به کور ی چشم حسودان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
مردم سفر هم نروند دیگر باید بمیرند مگر دلخوشی مونده تو این کشور ؟ مگه پیامبر نمیگفت سفر کنید تا سالم بمانید . با قرض و وام سفر رفتن هم مالیات میخواهد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
جریمه ی یک میلیونی واسه همینه دیگه
Finland
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
البته زود قضاوت نکن همه مردم پول و ماشین و ویلا در شمال ندارن برن سفر اونی که میره ویلای بالای ۱۰ میلیاردی داره براش مهم نیست جریمه هم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
کاش کارت در یه منطقه دیگه بود و مجبور بودی در رفت و آمد باشی با وسیله ات و غیر از ماشین شخصی وسیله ی عمومی برای رفت و آمد نداشتی، ببینم اون وقت هم تز میدادی که بنزین گرون بشه که مجبور باشی کل درامدت رو صرف بنزین کنی و ازجایی هم حمایت نشی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
چرا چون مثل اینکه ماشین نداری ناراحتی چرا مردم میرن سفر چقدر توی خانه بماند؟ ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
کسی که اشتباه یا گناهی انجام بده ،اگه به خودش صدمه بزنه میگیم برای خودشه
ولی اشتباه مسافرت رفتن به ضرر تمام ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
این دیگه چه جورشه
نگذارید مملکت رو بی نظم کنن این اشتباه دامان دیگران رو هم میگیره و مردم داغدار پدر و مادرشون میشن برای لذت جویی اندکی از مردم
جوانی ما تموم میشه کرونا باز می بینید داره جولان میده این که نشد
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۱۷:۵۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
تعطیلی را برای جلوگیری از کرونا گذاشته اند نه برای مسافرت، هم وطن با شعور!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
اگر تعطیلی برای کرونایه تجمع آزمون ارشد دقیقا برای چیه؟نکنه کنترل کرونا ...
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۴۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
دلخوشی مردم گرفتید. مردم برای خودشان دلخوشی پیدا کردن اون هم رفتن به شمال !!! کباب زدن و تاب خوردن و تفریح . شما این طرف رشته کوه جنوبی البرز تفریح ایجاد کنبد مثل زمان قبل انفلاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
کم عقلی تا چه قدر؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
مگه ملت کنکور و انتخابات رو برگزار کردن ؟ پیک کرونا بعد انتخابات امد پس تقصیر خودشان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
یعنی کافی هست به ملت بگن اینکار انجام نده همه صف میبندن که اونکار انجام بدن ، باید پلیس همه شون از رانندگی تا یکسال محروم کنه و جریمه رو هم ده میلیون تومن کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
فقط اعدام جریمه جواب نمی دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
برای آنهایی که خانه شمال دارن ماندن در پایتخت و کرج و قزوین و سمنان هیچ معنایی ندارد البته اگر همه پروتکل ها رعایت شوند.
Netherlands
رضا
۱۷:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
مگه شمال چه خبره؟ اش مجانی میدند؟
Germany
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
دروغ میگن آقا ! دایی من و همچنین یک خانواده از آشنایان رفتن شمال ، نه کسی برگردونده و نه جریمه شدند !!!
یکی از آشنایان هم رفته شمال فقط جریمه کردند و گفتند برو !!! واقعا لعنت بر شما با این مدیریت مسخرتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
عزیزم به فامیل محترم بگو ، مسافرت نرن . تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
این مسافران با خواهش و تمنا حرف حالیشون نمیشه فقط یگان امداد میخواد زور باتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
بابا یارو ویلای 20 میلیاردی تو شمال داره . یک میلیون جریمه که چیزی نیست براش. جریمه باید سنگین باشه و خودرو باید توقیف بشه
Iran (Islamic Republic of)
مالک ویلا
۱۹:۲۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
طرف در ویلا نشسته با خانواده خودش چرا ناراحتی مگر نشستن در خانه تهران با شمال فرق میکند،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
واقعا شعور هم خوب چیزی این همکار ما بلند شد رفت شمال برگشت کروناش مثبت شد حالا همه کاراش ریخته سر همکارای دیگه واقعا بعضی از آدما باید تازه متولد بشن که بدونن فرهنگ و شعور یعنی چی نرو مسافرت میمیری 2 ساله الان خیلیا نرفتن مسافرت به خاطر خانوادش و دور و اطرافیان بعد 4 تا آدم که نمیشه به زبان آورد اینجور گند میزنن به همه چیز بد میان از دولت و مملکت بد میگن اول خودتون درست کنید بد ایراد بگیرید از بقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
برگردید!!!!!!!!
اِ اِ اِ اِ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
واکسن زدن تسریع می کردید تا خوش نشین ازاد می شدن حالی می بردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
مردم باید خودشون شعور و فرهنگ داشته باشن و در اوج پیک کرونا بمونن خونه.
Iran (Islamic Republic of)
فرتاش
۱۷:۰۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
سلام این گزارش نشان میدهد که نیروی انتظامی کنترلی بر روی جاده ها و تردد ها ندارد چون اگر تمام وقت کنترل می کرد و راه ها را واقعا می بستند و مثل اوایل انقلاب ایست بازرسی می گذاشتند الان این همه ترافیک برگشت در مسیر ها وجود نداشت. با این کار به اقتصاد ضرر وارد آمده و از طرفی هم مردم و نیروی انتظامی نتوانستند جلوی انتقال ویروس را بگیرند. این کارها برای سلامتی خودمان است تمام آنانی که ناقل میباشند و باعث فوت عزیزان خانواده ها می شوند مسئولند و دین خون فوت شدگان بر گردن آنها است - مسئولیت پذیری باید در تمام نیروها و همه مردم باشد. وگرنه هر دولتی سرکار بیاید نمی تواند بدون همکاری همه کار کند. لطفا مسئولیت پذیر باشیم فقط در حد خودمان یک نفر.
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۶:۵۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
مسئولین بی مسئولیت بی عرضه !
Finland
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
دولت برای چی ۶ روز تعطیلی اعلام کرد؟ تعطیلی ها بهانه خوبی شد همه بار سفر ببندند خب دیدن ۶ روز تعطیلی عجب چیزیه بزن بریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
۶ روزی که ۳روزش اتومات تعطیلی رسمی بود
یه کم فکر کن درباره مشکلات و اتفاقات دور و برمون بیشتر متوجه میشی چرا؟به شهرها و مشکلاتشون از دید خودت نه دورببن صداسیما
بیشتر نمیتونم توضیح بدم چون سانسورچی نمیذاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
امان از این مردم بی خیال و اهمال کار!!! از ماست که بر ماست همه نه تنها از جونشون سیر شدن بلکه باعث مرگ دیگر هموطنانمان هم خواهن شد واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
امروز هرچی وایسادم اتوبوس بیاد نیومد.انگار رانندگان هم رفتن مسافرت.خط ملارد به شهریار امروز اصلا اتوبوس نداشت پیگیری کنید لطفا
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
wow
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
همه اینا 3 روز دیگه میان میگن ای محرم کرونا دلتا ایناست ولی سفر درمان ضد کروناست
Germany
سجاد
۱۶:۳۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
عموی من امروز از تهران اومده مازندران و میگه هیچ محدودیتی نبود و اینا همه دروغه!
Iran (Islamic Republic of)
مستضعف
۱۶:۲۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
دولت برای خودش با این کار درآمدزایی میکنه .بجای اینکه جاده رو مسدود کنه، جاده رو باز میزاره و هر خودرو عبوری رو 1 میلیون جریمه میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
چرا دروغ میگین خیلیا رفتن مسافرت بدون اینکه جریمه بشن
آخرین اخبار