ذیبخش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

خروج یک فروند هواپیمای ایرباس قشم ایر از باند در فرودگاه نجف

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از خروج یک فروند هواپیمای ایرباس A ۳۲۰ شرکت هواپیمایی قشم ایر از باند در فرودگاه نجف خبر داد.

محمد حسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از خروج یک فروند هواپیمای ایرباس A۳۲۰ شرکت هواپیمایی قشم ایر از باند در فرودگاه نجف خبر داد.

ذیبخش اظهار کرد: ظهر امروز، یک فروند هواپیمای ایرباس A۳۲۰ به رجیستر EP-FQP با شماره پرواز QB۲۳۱۶ در هنگام تیک آف از فرودگاه نجف به سمت ایران از باند خارج شده و در شانه خاکی باند فرو رفته است.

او افزود: خوشبختانه تمامی مسافران در سلامت بوده، از هواپیما پیاده شده اند و تا دقایقی دیگر با هواپیمای جایگزین به تهران اعزام خواهند شد. هیچ مشکلی برای هواپیما ایجاد نشده و تنها ارابه فرود هواپیما با مشکل مواجه شده است. 

ذیبخش گفت: هنوز علت این حادثه مشخص نشده و توسط کارشناسان این مشکل در حال بررسی است و به زودی دلیل آن اعلام می شود.

توضیحات تکمیلی در خصوص پرواز ۲۲۹۶ شرکت قشم ایر

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: در ساعت ۱۳:۵۰ امروز، پرواز شماره ۲۲۹۶ شرکت هواپیمایی قشم با ۱۳۱ مسافر و ۱۰ خدمه پروازی در مسیر نجف به مشهد، پس از مسافرگیری اقدام به حرکت کرده که قبل از اقدام به برخاستن در ابتدای باند، یک چرخ هواپیما وارد محوطه خاکی کنار باند شده و در نهایت متوقف شده است.

او ادامه داد: تمامی مسافران به سلامت از هواپیما پیاده شده و به ترمینال بازگردانده شدند.

ذیبخش در پایان تصریح کرد: هم‌اکنون هواپیمای جایگزین در حال اعزام به نجف است و کارشناسان شرکت قشم ایر و سازمان هواپیمایی کشوری نیز جهت بررسی موضوع و بازدید از هواپیما به فرودگاه نجف اعزام شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
تو کرونا ی دلتا رفتن نجف چه غلطی کنن می خوان نوع افریقایی رو از عراق واردکنن مسئولین بهداشتی ما چرا جلوی این نادانها رو نمی گیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
مودب باشید.
Iran (Islamic Republic of)
مبین
۲۰:۵۹ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
آنتالیا بازه
استامبول بازه
تایلند بازه
و...
لال میشید هیچی نمیگید

اگه قراره بسته شه همه جا باید بسته شه
اگه بازه پس زیارت هم باید باز باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
یا خدا
آخرین اخبار