مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد:

زندان ماندن یک زندانی غیر عمد، به صلاح جامعه نیست

مختاری بر تداوم تلاش‌ها و زمینه سازی موثر برای کمک به آزادای زندانیان جرائم غیر عمد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد تلاش‌ها و زمینه سازی موثر برای کمک به آزادای زندانیان جرائم غیر عمدِ ستاد دیه و طرح پویش مهر اصناف را کارنامه قابل قبولی دانست.

مختاری افزود: زندان ماندن یک زندانی غیر عمد اصلاً به صلاح جامعه نیست و در تلاشیم کمک‌های بیشتری از سوی خیرین و اصناف در این پویش جمع آوری شود.

سبزواری مدیرکل زندان‌ها اقدامات تأمینی و تربیتی، نیز گفت: با توجه به اینکه همه ساله جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌گردید، اما ۲ سال است که به علت شیوع ویروس کرونا جشن گلریزان به صورت تجمعی نداریم.

سبزواری تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی، هم اکنون به صورت فضای مجازی و رسانه‌ها و همچنین تبلیغات محیطی نسبت به کمک‌های خیرین و نیکوکاران اقدام می‌کنیم.

لازم به ذکر است، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد به اتفاق هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان و مسئول بسیج اصناف با حضور در دفتر مدیرکل زندان‌ها اقدامات تأمینی و تربیتی، در خصوص آزادی زندانیان غیر عمد و کمک به خانواده آن‌ها در طرح پویش مهر اصناف دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار