اجرای طرح تدفین اموات در آستان امامزادگان باقریه (ع) بیرجند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: طرح تدفین اموات در آستان امامزادگان باقریه (ع) بیرجند با هدف معرفی، درآمدزایی و احیای این بقعه متبرکه اجرا می‌شود.

حجت الاسلام بخشی پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به طرح تدفین اموات در آستان امامزادگان باقریه (ع) گفت: هزینه مربوط به تدفین اموات برای احیای آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) هزینه خواهد شد و رأی دیوان عالی کشور برای اجرای این طرح در این بقعه متبرکه را در اختیار داریم و به صورت جدی به دنبال اجرای آن هستیم.

او با بیان اینکه اجرای طرح تدفین اموات در امامزادگان باقریه (ع) بیرجند بار معنوی دارد، افزود: شایعات مربوط به قیمت‌های ۳۰ میلیونی هر قبر در این بقعه متبرکه کذب است؛ چرا که هنوز قیمتی تعریف نشده و در حال آماده سازی قبور هستیم.

حجت الاسلام بخشی پور با اشاره به اینکه بقعه متبرکه امامزادگان باقریه (ع) بیرجند باید تجدید بنا شود، بیان کرد: به این دلیل که ارتفاع فضا بسیار پایین است، طرح جامع تجدید بنای آن تصویب شده و به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای این طرح نیاز است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی اظهار کرد: دیدگاه خوبی در زمینه تدفین اموات در این بقعه متبرکه وجود ندارد؛ در حالی که این طرح در مشهد مقدس و قم اجرایی شده است و هدف از اجرای این طرح معرفی، درآمدزایی و احیای این بقعه متبرکه است.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار