معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

احتمال افزایش ظرفیت مسکن خبرنگاران به ۶۰ هزار واحد

محمودزاده گفت: اخیرا جلسه‌ای با مسئولان وزارت ارشاد داشته‌ایم و ظرفیت ساخت مسکن خبرنگاران احتمالا به ۶۰ هزار واحد افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیرو تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای خبرنگاران اخیرا جلسه‌ای با مسئولان وزارت ارشاد داشته‌ایم که کار‌های اجرایی را به زودی شروع کنیم و پیشنهاد کرده‌ایم ظرفیت ساخت مسکن از ۱۰ هزار واحد فعلی به ۶۰ هزار واحد افزایش پیدا کند.

محمودزاده اظهار کرد: پیرو تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای اصحاب هنر و رسانه که ۹ مردادماه بین وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و ارشاد منعقد شد، اخیرا جلسه‌ای با مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم که به زودی عملیات اجرایی پروژه‌ها آغاز می‌شود.

وی افزود: در مرحله اول احداث ۱۰ هزار واحد مدنظر قرار گرفت که تا کنون ۹ هزار نفر معرفی شده‌اند و منتظر لیست ۱۰۰۰ نفر باقی‌مانده هستیم. هنرمندان و خبرنگاران مشمول این طرح به پروژه‌های در حال احداث یا پروژه‌های جدید معرفی خواهند شد.

محمودزاده با بیان اینکه احتمال افزایش ظرفیت پروژه خبرنگاران تا ۶۰ هزار واحد وجود دارد گفت: آمادگی خود را برای اضافه کردن ۵۰ هزار واحد به ۱۰ هزار واحد کنونی در طرح مسکن خبرنگاران اعلام کرده‌ایم که بستگی به ظرفیت اعلامی وزارت ارشاد دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: اسامی حدود ۸۰ هزار نفر در صندوق هنر وجود دارد که ۵۳ هزار خانه اولی مشمول طرح‌های مسکن جامعه هدف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارند. درخصوص اولویت‌بندی کسانی که معرفی می‌شوند ما دخل و تصرفی نداریم و طبق لیست وزارت ارشاد عمل می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:


محمودزاده در پاسخ به این سوال که با توجه به تصویب طرح جهش تولید و تامین مسکن، واحد‌های جدید از جمله مسکن خبرنگاران مشمول تسهیلات این قانون می‌شود یا خیر، گفت: تمام امتیازاتی که در طرح جهش تولید و تامین مسکن برای متقاضیان قائل شده شامل پروژه‌های اقدام ملی نیز خواهد شد. البته این پیشنهاد را در شورای عالی مسکن مطرح می‌کنیم که تسهیلات و مشوق‌ها شامل همه طرح‌های در حال اجرا و آینده شود.

وی درباره رقم تسهیلات و نرخ سود واحد‌های طرح جهش تولید مسکن اظهار کرد: هنوز مصوبات را نداریم و تا حدود یک هفته دیگر که جزئیات ارائه شد آن را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۱۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
اگه خبرنگار بخواد به وظیفه اش عمل کنه // اگه خوش شانس باشه اخراجش میکنن // اگه بد شانس باشه مثل قاشق چی میشه
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۲ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
فقط باید به خبرنگارایی داده بشه که خبرای تاپ فرستاده باشن اونم با عکس و فیلم
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۱۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
عزیزم // اگه خبر تاپ بفرستی که مثل قاشق چی میشی
آخرین اخبار