اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری؛

تصمیمی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما گرفته نشده است

سازمان هواپیمایی اعلام کرد: هیچ تصمیمی جهت افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستور کار نیست و فروش بالاتر از سقف نرخ تعيين شده در آخرين جلسه شورای عالی هواپيمايی، تخلف است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان هواپیمایی کشوری بر رعایت مقررات ابلاغی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، از جمله رعایت ۶۰ درصدی ظرفيت هواپيما تاكيد كرد.

بنابر اعلام سازمان هواپيمايی كشوری، هرگونه تخطی از اجرای مصوبات، ابلاغیه ها و دستورالعمل ها و سهل انگاری در این رابطه تخلف محسوب شده و شرکت هایی که از اجرای این مقررات خودداری کنند اين سازمان نسبت به مجوزهای پروازی آن شركت ها تجدید نظر خواهدكرد.

همچنين سازمان هواپيمايی كشوری هيچ تصميمی جهت افزايش بليت هواپيما در دستور كار خود ندارد و شركت های هواپيمايی موظفند در خصوص نرخ بليت هواپيما، براساس تصميمات متخذه در آخرين جلسه شورای عالی هواپيمايی عمل كنند و فروش بالاتر از سقف نرخ تعيين شده در جلسه مذكور، تخلف محسوب می شود.

تخلفات احتمالی از طريق سايت سازمان هواپيمايی كشوری www.cao.ir قابل دريافت است و در صورت احراز هرگونه تخلف بی تردید سازمان از مكانيزم های قانونی خود استفاده خواهد كرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۰۵ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
ببخشید // چرا بلیت هواپیما را گرون کردن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
یک سوال واقعا ما را مسخره کردند. یک سر به سایت های فروش بلیط که تازه از نظر خودشان مجوز دارد بزنند ببیند قیمت افزایش نداشته؟؟ واقعا یک خسته نباشید باید خدمتشان عرض کرد
آخرین اخبار