رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تشريح كرد؛

دستاوردهاي سفر وزير بهداشت به ياسوج

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با پربار خواندن سفر وزیر بهداشت به کهگیلویه و بویراحمد، دستاوردهای این سفر را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ دکتر سید حسام الدین نبوی زاده،رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: سفر چهارم هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه سلامت بسیار پربار و موثر بود.


وی افزود: از سال 84 تاکنون در این استان بیش از 84 خانه بهداشت و 14 مرکز بهداشتی و درمانی در سطح روستاهای استان ساخته شده و 36 خانه بهداشت دیگر نیز در دست ساخت بوده که خانه‌بهداشت گندی‌خوری در سفر وزیر بهداشت به استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از 12 خانه ‌بهداشت بهره‌برداری شد و همگی آن‌ها با تکنولوژی روز دنیا و به‌شکل پیش ساخته احداث شده‌اند.
نبوی زاده، کلنگ‌زنی سلف سرویس مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در یاسوج دانست و ادامه داد: این سلف سرویس در دو طبقه با زیر بنای دو هزار و 600 متر مربع و 20 میلیارد ریال اعتبار احداث خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان این‌که وزیر بهداشت در این سفر از این دانشگاه به‌ویژه پروژه‌های اجرایی آن اعلام رضایت کرده است، گفت: وی در بازدید از خوابگاه 250 نفره دختران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، این خوابگاه را یکی از زیباترین خوابگاه‌های کشور دانست.
نبوی زاده بازدید وزیر بهداشت از پروژه زایشگاه و بخش قلب بیمارستان امام سجاد (ع) را موجب تسریع در روند کار و اتخاذ تصمیمات لازم برای اتمام نهایی آن‌ها دانست.
وی با اشاره به پذیرش هشت دانشجوی رشته دستیاری اطفال در این استان ابراز داشت: مقام عالی وزارت بهداشت و درمان در این سفر آمادگی این وزارت را برای تاسیس رشته‌های جدید در کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که این موضوع می‌تواند رشد و توسعه نظام سلامت را در بعد تخصص محقق کند.
قائم‌مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: در این سفر درخواست‌های مردمی بررسی و معاون آموزشی وزیر دستورات لازم برای برطرف شدن مشکلات آن‌ها را صادر کرد.
وی اضافه کرد: مجموعه ورزشی حضرت علی اکبر (ع) دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اعتبار 11 میلیارد ریال در دو هزار و 400 متر مربع در سفر وزیر بهداشت به کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: همچنین در سفر چهارم دولت به کهگیلویه و بویراحمد پنج مرکز درمانی توسط وزیر بهداشت افتتاح شد که مرکز بستر درمانی دنا با هزینه یک میلیارد و صد میلیون ریال به نمایندگی از دیگر مراکز بستر درمانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت./ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار