درباره ارائه لايحه بودجه به مجلس؛

تا 10 دي؛ بهارستاني ها با احمدي ‌نژاد ديدار مي كنند

عضو كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس شوراي اسلامي گفت: برخي از نمايندگان درصددند جلسه‌اي را با رئيس جمهور درباره لايحه بودجه 91 تا قبل از 10 دي برگزار كنند.

سيد محمدجواد ابطحي نماينده خميني شهر در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو  با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به لايحه بودجه 91 گفت: تعدادي از نمايندگان قصد دارند تا جلسه‌اي را با احمدي‌نژاد در زمينه ارائه لايحه بودجه برگزار كنند.
وي با اشاره به نامشخص بودن زمان تشكيل اين جلسه افزود: اين جلسه تا قبل از 10 دي تشكيل مي‌شود و هادي قوامي نماينده اسفراين،‌ سيد علي محمد بزرگواري نماينده كهگيلويه و بهمئي و ستار هدايت‌خواه نماينده بويراحمد و دنا و نيز تعدادي از نمايندگان در اين جلسه شركت مي‌كنند.
عضو كميسيون شوراها در مجلس خاطر نشان ساخت: تشكيل اين جلسه براي جلوگيري از شانتاژ‌هاي خبري برخي نمايندگان براي حمله به دولت در بخش بودجه است چرا كه برخي علاقه‌مند هستند با تاخير دولت در ارائه بودجه بتوانند آن زير رگبار حملات خود بگيرند.
گفتني است، بر اساس آيين‌نامه داخلي مجلس شوراي اسلامي دولت موظف است لايحه بودجه ساليانه را 15 آذر به مجلس تحويل دهد كه با گذشت دو هفته از اين تاريخ هنوز اقدامي از سوي دولت در اين زمينه صورت نگرفته است./گ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار