جواد پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سویه جدید ویروس کرونا در بخش دریایی دیده نشده است

یک مقام مسئول گفت: تا کنون هیچ مورد جدیدی از «اومیکرون» سویه جدید کرونا در بنادر کشور و همچنین گروه کرو دیده نشده است.

چنگیز جواد پور مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در سازمان بنادر و دریانوردی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تاکنون هیچ مورد جدیدی از سویه جدید کرونا با نام اومیکرون که در آفریقای جنوبی شناسایی شده در بنادر کشور و همچنین گروه کرو دیده نشده است.

او گفت: میزان مراودات دریایی ما با کشور آفریقا کم است و چندان تبادل تجاری با این کشور نداریم اما با این وجود سخت گیری‌هایی را که طی یک سال ونیم گذشته در بنادر کشور و همچنین شناور‌های که از کشور‌های دیگر وارد می‌شد، همچنان ادامه می‌دهیم .

این مقام مسئول گفت: به هیچ عنوان اجازه خروج گروه کرو را که از کشور‌های آفریقای جنوبی و یا کشور‌هایی که گونه جدید کرونا در آن‌ها مشاهده شده نمی‌دهیم.

جواد پور گفت: این سویه جدید تازه شناخته شده و هنوز وزارت بهداشت و درمان کشور هیچ دستورالعمل و یا ابلاغی مبنی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ما نداده است، اما با این وجود سازمان بنادر و دریانوردی سخت گیری‌های لازم در این بخش را ادامه می‌دهد و شناور‌هایی که از شهر‌های این کشور وارد می‌شوند را کنترل بیشتری می‌کنیم.

مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ما سخت گیری‌های خود را همچنان ادامه می‌دهیم و در صورتی که دستور العمل و یا ابلاغی جدید به ما ارائه شود، به فوریت آن را در بخش‌های مختلف بندری اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
یا مهدی مدد
آخرین اخبار