وضعیت آب و هوا در هشتم آذرماه؛

رگبار و رعد و برق در ۵ استان کشور

امروز دوشنبه در ۵ استان کشور رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی، امروز دوشنبه در جنوب کرمان، هرمزگان، جزایر واقع در تنگه هرمز، جنوب شرق فارس، برخی نقاط در خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

سه شنبه در جزایر واقع در تنگه هرمز، برخی نقاط کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان ابرناکی و رگبار و رعد و برق رخ می‌دهد. در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار انتظار می‌رود.

چهارشنبه به تدریج با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و شمال کردستان وزش باد شدید و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه گستره فعالیت سامانه، کل نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و همچنین شمال بوشهر، غرب اصفهان و قم را فرا خواهد گرفت. همچنین در این روز با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر بارش در سواحل دریای خزر و استان خراسان شمالی نیز آغاز می‌شود.

جمعه در سواحل شمالی، دامنه‌های زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، در برخی مناطق مرکز، شرق و شمال شرق کشور بارش و وزش باد شدید رخ می‌دهد. بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت برف است.

شنبه در شرق و شمال شرق کشور بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و به تدریج این سامانه از شرق کشور خارج می‌شود. طی دو روز آینده تنگه هرمز و غرب دریای عمان مواج و متلاطم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار