استاندار گیلان:

مسئولان گیلان فاصله خود را با مردم کم کنند

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه مسئولان فاصله خود را با مردم کم کنند، گفت: بسیاری از مشکلات ناشی از فاصله ایجاد شده بین مدیران و جامعه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسدالله عباسی، استاندار گیلان عصر امروز (شنبه ۲۷ آذر ماه) در مراسم تکریم فرماندار پیشین رشت و معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان گفت: مسئولان باید فاصله خود را با مردم کم کنند و درب اتاق‌های خود را به روی مردم بگشایند.

او افزود: معتقدم راه حل بسیاری از مشکلات مردم، فقط بودجه و اعتبارات نیست بلکه کم کردن فاصله ایجاد شده بین مدیران و جامعه است.

استاندار گیلان با اشاره به آسیب وارده به اعتماد مردم اظهار داشت: برگرداندن اعتماد مردم و کسب رضایتمندی آنان از اولویت‌ها است.

عباسی با بیان اینکه به جای اینکه تنها، گذشته را نقد کنیم؛ باید رو به جلو گام برداریم و آینده را بسازیم، ادامه داد: از تمام افکار و اندیشه‌ها استقبال می‌کنم، اما سهم‌خواهی را قبول نمی‌کنم.

او با تأکید بر اینکه دور زدن استانداری را نمی‌پذیرم و با انتقاد از رفتار افرادی که برای تعرفه خود، به دنبال جمع کردن امضاء هستند، گفت: از مشورت با گروه‌های مختلف نخبگان استقبال می‌کنم، اما طبق ساختار کشور، انتخاب فرمانداران بر عهده بنده است و رویکردم در پیشرفت و تعالی استان، در کنار هم قرار گرفتن است.

اهمیت ساماندهی پسماند سراوان و رودخانه‌های زرجوب و‌گوهررود رشت

استاندار گیلان شهرستان رشت و مدیریت آن را بسیار با اهمیت برشمرد و افزود: فرمانداری رشت باید با شهرداری، در کنار هم مشکلات را حل کرده و ساماندهی چالش‌هایی همچون پسماند سراوان و رودخانه‌های زرجوب و‌گوهررود را پیگیری کنند.

در این مراسم با معرفی حمیدرضا امام پناهی به عنوان سرپرست فرمانداری رشت، از علی فتح اللهی؛ فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.