۹۵۰ کیلومتر باند از راه‌های آذربایجان‌شرقی برف‌روبی شد

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت:به دنبال بارش‌های دو روز گذشته ۹۵۰کیلومتر باند از راه‌های استان توسط گروه‌های راهداری برف روبی، نمک و شن پاشی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،غلامرضا رسول زاده معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه در اجرای عملیات راهداری زمستانی در بارش‌های اخیر ۱۳۰ تن مخلوط شن و نمک در جاده‌های استان استفاده شده است  گفت:در این ۲ روز ۱۱۰ مورد راه روستایی در شهرستان‌های تبریز، بستان آباد، چاراویماق، سراب، مراغه و هشترود برف روبی شده است.

اوافزود: راه تعدادی از روستا‌های این شهرستان‌ها در مناطق سخت عبور بسته شده است، اظهار داشت: راهداران تلاش می‌کنند تا در سریع‌ترین زمان آن‌ها را بازگشایی کنند و در این ۲ روز به ۷۸ مسافر و کاربر جاده‌ای در استان از سوی راهداران کمک رسانی شده است.

او گفت: بیشترین میزان برف روبی در آزادراه تبریز- زنجان و جاده‌های بستان آباد، هشترود، چاراویماق، مراغه، تبریز، سراب و مرند انجام شده است.

کل راه‌های تحت پوشش برف روبی استان را بیش از ۱۴ هزار کیلومتر و تعداد نقاط کوهستانی برف گیر استان را ۳۸ مورد اعلام کرد معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در راستای وظایف ذاتی خود با بسیج همه جانبه همکاران، بکارگیری کلیه امکانات، استقرار در مسیر‌های حوزه استحفاظی و افزایش گشت‌های راهداری به ویژه در جاده‌های پرتردد نسبت به خدمات رسانی به کاربران جاده‌ها اقدام می‌کنند.

رسول زاده، یادآوری کرد: راهدارخانه‌ها در راه‌های اصلی و فرعی برای امدادرسانی و ارائه خدمات به موقع به مسافران و کاربران راه‌ها آماده سازی و تجهیز شده و این اداره کل آماده همکاری و تعامل با مسؤولان استانی، شهرستانی، نیرو‌های انتظامی و پلیس راه، هلال احمر و سایر نیرو‌های امدادی برای افزایش ایمنی عبور و مرور در ایام زمستان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: راهداران ، برف روبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار